تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه یادگار با پژوهشگاه فرهنگ امضا شد


تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه یادگار با پژوهشگاه فرهنگ امضا شد

شهرری- ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری با هدف هم افزایی ظرفیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی، کاربردی و کارآفرینی بین دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام(ره) و و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات امضا شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام(ره) شهرری، این تفاهم‌نامه امروز یکشنبه با حضور سعید قاضی مغربی رییس دانشگاه آزاد شهرری و محمد سلگی رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر در محل این دانشگاه به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور گسترش ارتباط و ایجاد همفکری، هم افزائی و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، تحقیقاتی و تبادل تجربه بین دو نهاد با هدف استمرار ارتباط سازمان یافته بین پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دانشگاه برای برطرف نمودن نیازهای متقابل است.

همکاری‌های متقابل در طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی، تالیف یا ترجمه، اجرای نظر سنجی مورد نیاز، برگزاری همایش ها و نشست‌های علمی، کارگاه‌های تخصصی مرتبط برابر ضوابط دو طرف و بهره گیری از امکانات کارگاهی و فضای فیزیکی یکدیگر از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مهم‌ترین نهاد پژوهشی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در زمینه‌های علوم انسانی کارهای پژوهشی انجام می‌دهد.

دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) دارای ۲۸ هزار دانشجو در ۱۸۳ گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.

۶۰۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید