استقرار اورژانس البرز در مکان های عزاداری


استقرار اورژانس البرز در مکان های عزاداری

کرج - ایرنا - تیم های امدادی مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از امروز یکشنبه در مکان های عزاداری استان مستقر شده اند.

دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز شامگاه یکشنبه به ایرنا گفت: این مرکز برای پوشش کامل مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل است.

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، همچون سالهای گذشته،تمام واحد های ستادی و عملیاتی اورژانس ۱۱۵ البرز در حالت آمادگی کامل بوده و به منظور پوشش کامل دسته های عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمصلی ها و گلزارهای شهدا و امامزاده‌ها در کنار عزاداران حسینی خواهند بود.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، ۱۶ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس به همراه ۴۰ نفر نیروی کارشناس فوریت های پزشکی و نیز تیم بازرسی در اماکن مذکور مستقر بوده و در صورت بروز حوادث احتمالی امکان حضور درکمترین زمان ممکن بر بالین بیمار یا محل وقوع حادثه را خواهند داشت.

همچنین از امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۲ دستگاه آمبولانس در محورهای مواصلاتی استان البرز مستقر شده است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرزگفت: از هموطنان عزیز تقاضا داریم در صورت بروز حادثه اورژانسی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و ضمن ارائه شرح حال دقیق بیمار یا مصدوم و اطلاعات اجمالی از حادثه ، در صورت لزوم اعزام آمبولانس، آدرس دقیق محل را به کارشناسان پاسخگو ارائه نموده و راه را برای عبور خودروهای امدادی باز نگه دارند.

حدود سه هزارهیات مذهبی در استان البرز فعالیت دارند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...