فاطمه سعیدی: قضات به فعالیت‌های صنفی نگاه امنیتی نداشته باشند


فاطمه سعیدی: قضات به فعالیت‌های صنفی نگاه امنیتی نداشته باشند

شفقنا- سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه ما به ورود رییس قوه قضاییه به احکام صادره اخیر مثبت است ابراز امیدواری کرد که همین نگاه به قضات تسری یافته و نسبت به فعالیت‌های صنفی نگاه امنیتی نداشته باشند. فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه درباره تجدید نظر در احکام […]

فاطمه سعیدی: قضات به فعالیت‌های صنفی نگاه امنیتی نداشته باشند

شفقنا- سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه ما به ورود رییس قوه قضاییه به احکام صادره اخیر مثبت است ابراز امیدواری کرد که همین نگاه به قضات تسری یافته و نسبت به فعالیت‌های صنفی نگاه امنیتی نداشته باشند.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه درباره تجدید نظر در احکام اخیر دادگاه انقلاب، گفت: ما در شرایط خاصی هستیم از یک طرف دشمنان در پی یافتن راهی برای شکستن مقاومتمان هستند و از طرف دیگر مردم مطالبات به حقی دارند که نتوانسته‌ایم آنطور که شایسته ملت است، آنها را محقق کنیم. در چنین وضعیتی برخوردهای غیرمنطقی با فعالین صنفی، سیاسی و مدنی هیچ ثمره‌ای جز واگرایی ندارد لذا ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیازمندیم.

وی ادامه داد: مردم سوال می‌کنند چطور مفسدین اقتصادی به حبس‌های ۱۰ و ۱۵ ساله محکوم شده و در همین شرایط فعالین کارگری و معلمان با احکام طولانی مدت مواجه می‌شوند. جرم کدامشان بیشتر است، کارگری که از تنگنای معیشتی به ستوه آمده یا مفسدی که به اموال مردم دست‌دازی کرده است؟

نماینده تهران با بیان اینکه نگاه ما به ورود رییس قوه قضاییه به احکام صادره اخیر مثبت است ابراز امیدواری کرد که همین نگاه به قضات تسری یافته و نسبت به فعالیت‌های صنفی نگاه امنیتی نداشته باشند.

وی مصلحت سنجی و شناخت ضروریات زمان را امری دانست که قضات باید به آن عنایت بیشتری داشته باشند.

سعیدی ابراز امیدواری کرد که با تجدید نظر اساسی در احکام صادره، مردم تغییر در قوه قضاییه را احساس کنند.

وی افزود: نیاز است که مردم نسبت به ارکان نظام دلگرم بوده و به آنها اتکا کنند و نباید با دست خودمان از این فرصت تهدید بسازیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا