برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در «تاشکند»


برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در «تاشکند»

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت با حضور عاشقان اهل بیت‌(ع) در سفارت جمهوری اسلامی ایران در«تاشکند» برگزار شد. در این مراسم عاشقان امام حسین (ع) مقیم ازبکستان در غم سرور و سالار شهیدان و مصائب زینب کبری (س) و اسرای این واقعه جانسوز با نوحه سرایی و سینه زنی به...

برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در «تاشکند»
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت با حضور عاشقان اهل بیت‌(ع) در سفارت جمهوری اسلامی ایران در«تاشکند» برگزار شد.

در این مراسم عاشقان امام حسین (ع) مقیم ازبکستان در غم سرور و سالار شهیدان و مصائب زینب کبری (س) و اسرای این واقعه جانسوز با نوحه سرایی و سینه زنی به سوگواری نشستند.

همچنین تیم ملی فوتبال امید جمهوری اسلامی ایران که برای انجام چند بازی تدارکاتی با تیم ملی المپیک ازبکستان در تاشکند به سر می برد، شب گذشته در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله حسین (ع) در سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاشکند شرکت کرد.

بازیکنان تیم المپیک ایران همراه با «حمید استیلی» مدیر فنی تیم، «فرهاد مجیدی» سرمربی، «سید علی میرغفاری» مدیر اجرایی تیم، «اکبر محمدی» رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران و گروه کثیری از دوستداران اهل بیت «ع) ایرانیان، آذریها، افغانی ها و کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاشکند به عزاداری برای سالار شهیدان پرداختند و به ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش ادای احترام کردند.



انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)