عاشورای حسینی،نشانگر مسیر درست زندگی در جامعه است


عاشورای حسینی،نشانگر مسیر درست زندگی در جامعه است

قزوین - ایرنا -فرماندار آوج گفت: عاشورای حسینی تلنگری برای یادآوری مسئولیت‌های اجتماعی است و مسیر درست زندگی را به مدیران و مسئولان جامعه نشان می‌دهد.

نصرت الله علیرضایی روز سه شنبه در جمع عزاداران حسینی روستای اسماعیل آباد از توابع بخش مرکزی آوج بیان داشت: اگر نتوانیم منطق قیام عاشورا را به درستی درک و فهم کرده و با گذر از ظواهر جامعه به مبانی و ملاک‌های یک جامعه حسینی برسیم هر زمانی ممکن است در انتخاب موضع، تعیین جایگاه خود و تشخیص جبهه حق از باطل دچار اشتباه و اشکال شویم.
فرماندار شهرستان آوج با اشاره به درس عاشورا بیان داشت: هرساله که محرم فرا می‌رسد باید یکبار دیگر نسبت خود را با مکتب و مرام سیدالشهدا بسنجیم و تلاش کنیم خود را با شناخت دقیق و درستی از مکتب آن امام شهید، قدری به ایشان نزدیک‌تر کنیم.
وی گفت: این ایام تلنگر و تذکری برای همه مردم و مسئولان است که مسیر را فراموش نکرده و به بیراهه نروند.
علیرضایی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در سطح شهرستان، بیان داشت:دولت در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برد اما با این حال اقدامات بزرگی را در شهرستان‌ها به ویژه در مناطق روستایی انجام داده است.
وی افزود:انتظار می‌رود سرمایه گذاران و خیران با اجرای طرح‌های تولیدی و اقدامات خیرخواهانه کمک حال و همیار دولت باشند تا مسائل و مشکلات شهرستان در مدت زمان کمتری حل شود.
فرماندار افزود:شهرستان آوج دارای ظرفیت‌های بزرگی به ویژه در بخش گردشگری است که با جذب سرمایه گذار و فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم می‌توانیم این شهرستان را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور و استان تبدیل کنیم.
شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403