رونمایی از «اسفرو ساکر» ربات دوست داشتنی فوتبالی در ایفا 2019


شرکت آمریکایی «بولدر» (Boulder) سازنده ربات‌های محبوب «Sphero» روز جمعه در جریان رخداد ایفا 2019 در شهر برلین از دو محصول بسیار جذاب خود رونمایی کرد. این کمپانی ابتدا از یک کیت ابزاری با نام «Mini Activity Kit» پرده برداری کرد که برای کنترل ربات‌های مینی این شرکت که توسط اسمارت‌فون‌ها کنترل می‌شوند طراحی شده است. «مینی ساکر»...

رونمایی از «اسفرو ساکر» ربات دوست داشتنی فوتبالی در ایفا 2019
شرکت آمریکایی «بولدر» (Boulder) سازنده ربات‌های محبوب «Sphero» روز جمعه در جریان رخداد ایفا 2019 در شهر برلین از دو محصول بسیار جذاب خود رونمایی کرد. این کمپانی ابتدا از یک کیت ابزاری با نام «Mini Activity Kit» پرده برداری کرد که برای کنترل ربات‌های مینی این شرکت که توسط اسمارت‌فون‌ها کنترل می‌شوند طراحی شده است. «مینی ساکر» (Mini Soccer) هم دیگر محصول این شرکت بود که نسخه ورزشی و ارتقاء یافته همان ربات محبوب «اسفرو مینی» (Sphero Mini) محسوب می‌شود.
کیت معرفی شده این شرکت از اوایل مهر ماه برای خرید از طریق وبسایت این شرکت آماده خواهد بود و قیمت آن نیز 79.99 دلار اعلام شده است. ربات دوست داشتنی مینی ساکر این شرکت هم از 25 شهریور و با قیمت 49.99 دلار وارد بازار خواهد شد.
رونمایی از «اسفرو ساکر» ربات دوست داشتنی فوتبالی در ایفا 2019
کیت Mini Activity شامل چند بازی و همچنین 15 آموزش قدم به قدم در کنار یک سری ابزارهای مینیاتوری است. درون جعبه این کیت یک ربات اسفرو مینی به همراه یک سری سنسور، باتری قابل شارژ، راهروها و تونل‌های قابل ساخت و کارت‌های فعالیت متعدد به همراه دستورالعمل‌های لازم است.
مینی ساکر هم ربات ورزشی است که از طریق اپلیکیشن کنترل می‌شود. ظاهر سیاه و سفید مینی ساکر در اصل برگرفته شده از ظاهر توپ‌های فوتبال کلاسیک است. همگام کردن مینی ساکر با اپلیکیشن مختص آن نیز به کاربر امکان استفاده از این ربات دوست داشتنی را می‌دهد. ضمنا در کنار این روبات 8 مانع توپی شکل نیز به منظور جذاب‌تر شدن بازی قرار داده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت