اطلاعات و آدرس اداره گذرنامه تبریز


اطلاعات و آدرس اداره گذرنامه تبریز

اداره گذرنامه تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، اول خیابان صائب واقع شده‌است. با اطلاعات و آدرس اداره گذرنامه تبریز و اطلاعات امور اتباع و مهاجرین خارجی با ما همراه باشید.

اطلاعات و آدرس اداره گذرنامه تبریز

ستاره | سرویس عمومی - پاسپورت، مدرک رسمی شناسایی شما است که در کشورهای دیگر اعتبار دارد و همه کشورها آن را برای شهروندانشان صادر می‌کنند. گذرنامه یا پاسپورت هم برای نشان دادن تابعیت شما به کار می رود و هم اینکه حکم لازم (ویزا یا روادید) برای ورود به کشورهای دیگر در پاسپورت یا همان گذرنامه می‌خورد. در این مطلب برای شما اطلاعاتی پیرامون آدرس اداره گذرنامه، اداره اتباع و مهاجرین خارجی و ... را گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

آدرس اداره گذرنامه تبریز

آدرس: خیابان شریعتی جنوبی - اول خیابان صائب

روز و ساعات کاری:

یکشنبه تا پنجشنبه: ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر

شنبه‌ها: صبح ۹ تا ۲ بعد از ظهر

دفتر وزارت امور خارجه در تبریز

آدرس: تبریز ، جاده ائل گلی، روبروی کوی سهند

تلفن: ۰۴۱۳۴۷۷۶۶۶۶

تلفن نمایندگی: ۰۴۱۳۳۸۰۴۶۳۰ - ۰۴۱۳۳۸۱۶۲۱۸

آدرس سایت: tabriz.mfa.ir

ایمیل: tabriz@mfa.gov.ir

بیشتر بدانید: نحوه دریافت ویزای فوری عراق چگونه است؟

اعتبار پاسپورت

همانطور که می دانید، همه پاسپورت ها دارای اعتبار هستند که معمولا ۵ ساله است. اما چرا باید پاسپورتمان اعتبار داشته باشد و چرا مثلا شبیه شناسانامه چیزی برای تمام عمر نیست؟ دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد:

یکی اینکه عکس روی پاسپورت باید شبیه حال شما باشد و در گذر زمان به خاطر تغییر چهره باید عکس روی پاسپورت عوض شود. دلیل دوم این است که ممکن است زمانی که کودک هستید پاسپورتتان روی گذرنامه مادر یا پدرتان وجود داشته باشد و زمانی بخواهید پاسپورت خودتان را داشته باشید. یا اینکه وضعیت تاهل شما تغییر کرده باشد که باید روی پاسپورت ذکر شود و مسائلی این چنینی که باید به خاطر آن پاسپورتتان تعویض شود. سومین دلیل را می توان به صفحات داخل پاسپورت نسبت داد. زمانی که شما سفر خارجی می روید چه ویزا بخواهد و چه نه، صفحاتی از گذرنامه شما به خاطر خوردن مهر خروج و ورود و همچنین ویزا استفاده می شود. خب به مرور صفحات تمام خواهند شد و شما نیاز دارید که پاسپورت جدید داشته باشید. به جز سه مورد بالا، دلایل دیگری نیز شامل اعتبار داشتن پاسپورت می شوند که به نظر ما همین دلایل بالا برای این مطلب کافی است.

کلام آخر

امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد. لطفا در صورت اطلاع از شماره تلفن اداره گذرنامه تبریز آن را با ما و سایر همراهان مجله ستاره به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس