نشانه‌های دوست خوب برای جوانان


نشانه‌های دوست خوب برای جوانان

حجت الاسلام جوادی بابیان اینکه یکی از نشانه های دوست خوب این است که اگر سخن گفت بر دانش شما افزوده شود، گفت: کسانی را در مسیر الهی قرار می گیرند که زندگی خدایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «سید جواد جوادی»، امروز (یک شنبه 17 شهریور) در همایش جوانان عاشورایی که در حرم مطهر حضرت سید میر محمد(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه هر فردی باید برای خود الگویی داشته باشد، گفت: الگوی جوانان امروز ما نیز باید حضرت علی اکبر (ع) باشد.

خطیب مسائل مذهبی با بیان اینکه خداوند به پیامبر(ص) بیان می‌کند که باید الگویی را برای خود انتخاب کنید، افزود: حواریون آمدن محضر حضرت عیسی(ع) و فرمودند یا روح‌الله ما باید با چه کسانی هم‌نشینی و دوستی کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر می‌خواهیم کسی را برای دوستی انتخاب کنیم باید همان‌طور که حضرت عیسی(ع) بیان می‌کند کسی را انتخاب کنیم که اگر آن فرد را مشاهده کردیم به یاد خداوند بیفتیم.

حجت الاسلام جوادی بابیان اینکه دومین نشانه دوست خوب این است که اگر سخن گفت بر دانش شما افزوده شود، تصریح کرد: کسانی را در مسیر الهی قرار می گیرند که زندگی خدایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید در جوانی با خداوند و حجت او ارتباط گرفت، عنوان کرد: اگر سیر بندگی فردی در جوانی در مسیر پروردگار عالم قرار گرفت خداوند نیز مباهات می‌کند.

پایان پیام/663

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا