اقامتگاه بوم گردی بام سان قزوین


مجتمع اقامتی گردشگری بام سان در پارک جنگلی باراجین قزوین، در فاصله تقریبی 2 کیلومتری شمال قزوین واقع شده یکی از بزرگ ترین پارک های جنگلی کشور واقع شده است. این مجموعه با 30 واحد اقامتی، رستوران، کافی شاپ، سوپرمارکت و خدمات رفاهی، پذیرای گردشگران و مسافران است. 7 واحد اقامتی سنتی و 23 واحد […] نوشته اقامتگاه بوم گردی بام سان قزوین اولین بار در...

مجتمع اقامتی گردشگری بام سان در پارک جنگلی باراجین قزوین، در فاصله تقریبی ۲ کیلومتری شمال قزوین واقع شده یکی از بزرگ ترین پارک های جنگلی کشور واقع شده است. این مجموعه با ۳۰ واحد اقامتی، رستوران، کافی شاپ، سوپرمارکت و خدمات رفاهی، پذیرای گردشگران و مسافران است. ۷ واحد اقامتی سنتی و ۲۳ واحد مدرن برای اقامت مهیا شده است که تمامی آنها دارای فضایی ۳۵ متری و ایوانی ۱۵ متری هستند.
کلبه های سنتی کمپ گردشگری بام سان دارای ظرفیت ۴ نفر و کف خواب بوده و کلبه های مدرن دارای تخت خواب هستند و برای ۳ نفر در نظر گرفته شده اند. یخچال، تلویزیون، چای ساز، سشوار، آینه، مواد شوینده، توالت ایرانی و حمام امکانات کلبه های بوم گردی بام سان هستند. لازم به ذکر است توالت فرنگی بصورت یکی در میان در کلبه های این مجموعه تعبیه شده است. سیستم گرمایشی در کلبه های سنتی کرسی و در کلبه های مدرن شوفاژ می باشد. از سایر خدمات این بوم گردی می توان به اتومبیل تشریفاتی، راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و باربیکیو برای پخت کباب اشاره کرد. همچنین در لابی مجموعه، امکان استفاده از اینترنت رایگان برای مسافران وجود دارد. رستوران این اقامتگاه همه روزه با غذاهای لذیذ آماده ی پذیرایی از مسافران عزیز است. انواع کباب ها، انواع خورشت ها و غذای محلی قزوین (قیمه نثار) قابل سفارش می باشد.

از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای گردشگران در این بوم گردی می توان به گشت و گذار با اتومبیل گردشگری روباز با هزینه شخصی مسافر اشاره کرد . همچنین به مسافرانی که دربوم گردی بام سان اقامت می کنند بلیط بازدید از باغ وحش با تخفیف ویژه ارائه می شود.
پارک جنگلی باراجین با طبیعت زیبا و امکاناتی نظیر زمین چمن، سینما، پیست دوچرخه سواری، شهر بازی و باغ وحش، محیطی شاد و سرگرم کننده برای مسافران است. از مهم ترین جاذبه های طبیعت گردی قزوین می توان به باغستان های آن اشاره کرد. کاخ چهل ستون، موزه شهر، بازار سنتی قزوین، حمام قجر، مسجد جامع، حسینیه امینی ها، آب انبار ها و آرامگاه حمدالله مستوفی سایر جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد .
اقامت برای کوکان کمتر از ۷ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی بام سان قزوین

فاصله حدودی اقامتگاه بام سان تا مکان های مهم :
فاصله تا مرکز شهر قزوین : ۱۱.۹ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه قزوین : ۱۸.۹ کیلومتر ( ۲۵ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن قزوین : ۱۴.۸ کیلومتر ( ۲۸ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری قزوین : ۱۲.۳ کیلومتر ( ۲۱ دقیقه )
فاصله تا کاخ چهل ستون : ۱۲.۳ کیلومتر ( ۸ دقیقه )
فاصله تا مجتمع تفریحی شهربازی دالفک : ۳.۳ کیلومتر ( ۷ دقیقه )
فاصله تا دهکده طبیعت قزوین : ۲.۴ کیلومتر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا موزه شهر قزوین : ۱۲.۳ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه )
آدرس : استان قزوین ، شهر قزوین ، پارک ملی باراجین (فدک)_مجتمع اقامتی گردشگری بام سان

اقامتگاه بوم گردی بام سان قزوین
اقامتگاه بوم گردی بام سان قزوین
اقامتگاه بوم گردی بام سان قزوین
اقامتگاه بوم گردی بام سان قزوین

منبع : یو اسپیس – مکانچی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری