گریزمان: از دست پنالتی مقابل آندورا دردناک بود؛ باید روی این مسئله کار کنم


گریزمان: از دست پنالتی مقابل آندورا دردناک بود؛ باید روی این مسئله کار کنم

ستاره 28 ساله خط حمله خروس ها، در هر دو بازی هفته پنجم مقدماتی یورو 2020 مقابل آلبانی و آندورا، پنالتی از...

طرفداری - آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا، پس از پیروزی 3 بر 0 تیم ملی کشورش در مقابل آندورا، گفت و گویی را با خبرنگاران انجام داد.

خروس ها شب گذشته (10 سپتامبر) موفق شدند با ارائه نمایشی یک طرفه، آندورا را در ورزشگاه استادو فرانس با نتیجه 3 بر 0 مغلوب کنند و بدین صورت و در پایان هفته پنجم از رقابت های مقدماتی یورو 2020، هم امتیاز با ترکیه، در صدر جدول گروه H، رقابت ها قرار بگیرند. گریزمان اما، در این بازی نیز عملکردی مشابه با بازی مقابل آلبانی در روز شنبه (7 سپتامبر) داشت. او پاس گل دوم تیمش را به لنگلت داد و پنالتی دیگری را نیز مانند بازی با آلبانی خراب کرد.

به گزارش وب سایت رسمی یوفا، گریزمان پس از بازی مقابل آندورا گفت:

از دست دادن پنالتی در این بازی، دردناک بود. اما همانطور که پس از خراب کردن پنالتی در مقابل آلبانی در روز شنبه نیز گفتم، در فرم خوبی قرار داشتم. باید روی این موضوع کار کنم و این نشان می دهد که تلاش کردن هیچ گاه به پایان نمی رسد.

ستاره 28 ساله بارسلونا و تیم ملی فرانسه اما، بر خلاف از دست دادن پنالتی در مقابل آندورا، بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت و 7 موقعیت گل برای تیمش ایجاد کرد که یکی از این موقعیت های ایجاده شده، با ضربه سر کلمنت لنگلت، وارد دروازه حریف شد. گریزمان گفت:

کسب دو پیروزی از دو بازیمان چیزی بود که می خواستیم. ما در مقابل طرفدارانمان بازی می کردیم و از این بابت نسبت به حریفمان برتری داشتیم. ما امشب در مقابل حریفی ضعیف تر از خودمان بازی کردیم اما با این حال، تماشاگران زیادی به استادیوم آمده بودند و می خواهم از آن ها بابت این حضور تشکر کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس