عمران خان: از صمیم قلب مقاومت مردم کشمیر را تمجید می‌کنم


عمران خان: از صمیم قلب مقاومت مردم کشمیر را تمجید می‌کنم

نخست وزیر پاکستان با اشاره به تلاش مردم کشمیر برای به دست آوردن آزادی اعلام کرد: آنها از امام حسین«ع» الگو گرفته‌اند.

عمران خان: از صمیم قلب مقاومت مردم کشمیر را تمجید می‌کنم
به گزارش فانوس، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان ضمن تمجید از مقاومت مردم کشمیر در مقابل سرکوبگری نظامیان هندی گفت: کشمیر در عصر ما یادآور داستان کربلا است و سپاه حق و باطل به مصاف هم رفته‌اند.

وی تصریح کرد: مردم کشمیر با مقاومت مثال زدنی خود یاد کربلا را زنده کرده‌اند و نشان دادند که به امام حسین «ع» اقتدا کرده‌اند.

عمران خان گفت: دنیا هیچ گاه جانبازی امام حسین «ع» را فراموش نخواهد کرد و پیوسته از کربلا درس ایثار و از خود گذشتگی می‌گیرد.

نخست وزیر پاکستان گفت: کربلا الگوی تمام آزادگان جهان است و رفتار امام حسین «ع» به ما یاد می‌دهد که در راه حق باید تمام دارایی اعم از مال و فرزند را فدا کرد.

رهبر حزب تحریک انصاف تاکید کرد: از نظر من امام حسین «ع» می‌تواند اسوه و الگوی هر انسانی باشد که ایمان دارد و قلبش به دنبال خدا است.

وی اضافه کرد: امام حسین «ع» نفس مطمئنه‌ای است که در قرآن تاکید شده باید به سوی خدای خود بازگردد.

عمران خان افزود: من از صمیم قلب مقاومت مردم کشمیر را تمجید می‌کنم که بی هراس از کشته شدن به رفتار امام حسین «ع» تمسک جسته‌اند.

گفتنی است روز گذشته در پاکستان نیز عاشورای حسینی با شور و حرارت زیادی برگزار شد و مردم این کشور اعم از مسلمان و غیر مسلمان به عزای سالار شهیدان نشستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها