گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی


هر صورتی ویژگی ها و فرم مخصوص به خود را دارد و اغلب افراد تمایل دارند به کمک میکاپی مناسب در فرم صورت خود تغییراتی را ایجاد نمایند. روش های گریم صورت چاق با سایر فرم صورت ها نظیر بیضی و لاغر و کشیده متفاوت است و شما می توانید با کمک ترفندهایی صورت چاق خود را کشیده و خوش فرم تر نشان دهید. روش هایی برای گریم صورت چاق اغلب خانم هایی که دارای صورت...

هر صورتی ویژگی ها و فرم مخصوص به خود را دارد و اغلب افراد تمایل دارند به کمک میکاپی مناسب در فرم صورت خود تغییراتی را ایجاد نمایند. روش های گریم صورت چاق با سایر فرم صورت ها نظیر بیضی و لاغر و کشیده متفاوت است و شما می توانید با کمک ترفندهایی صورت چاق خود را کشیده و خوش فرم تر نشان دهید.

روش هایی برای گریم صورت چاق

اغلب خانم هایی که دارای صورت گرد و توپری می باشند تمایل دارند به کمک ترفندهایی صورت شان را کشیده و لاغرتر نمایند. در مطالب قبلی روش هایی برای آرایش صورت گرد و آرایش صورت کشیده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم در ادامه تکنیک هایی برای گریم صورت چاق را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی
گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

گریم صورت توپر و درشت با جدیدترین متدهای آرایش صورت

در هنگام گریم صورت چاق بهتر است بدانید که سایه ها و رنگ های تیره باعث کوچک تر شدن اجزای صورت و سایه و رنگ های روشن باعث بزرگ تر به نظر رسیدن صورت می شوند.
اگر صورت چاقی دارید بهتر است به کمک سایه یا کرمی که از رنگ پایه پوست شما دو یا سه درجه تیره تر است به صورت مورب از وسط گونه ها تا قسمت گوش هایتان را رنگ بزنید. توجه داشته باشید که باید کناره های رنگ تیره را با کمک برس پخش نمایید تا صورت و گریم شما حالت مصنوعی به خود نگیرد.

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

در این مرحله از گریم صورت چاق کمی پایین تر از چشم هایتان را رنگ روشن بزنید تا رنگ تیره خودش را بهتر نشان دهد.

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی
اگر بینی شما کوچک است می توانید با کمک پودر تیره تر از رنگ پایه پوست تان دو طرف تیغه بینی را تا حدود یک سانت قبل از سوراخ بینی تیره نمایید. توجه داشته باشید که نباید رنگ تیره را روی تیغه بینی بزنید زیرا در این صورت بینی شما بد فرم به نظر می رسد. بهتر است روی تیغه بینی تان را رنگ روشن بزنید تا تضاد بین رنگ روشن و رنگ تیره بینی پیدا شود و بینی تان زیباتر به نظر برسد. اگر بینی شما بلند است می توانید بخش پایینی و بین دو سوراخ بینی را تیره تر نمایید.

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

پیشانی بخش مهمی از صورت است که در لاغر و خوش فرم تر به نظر رسیدن صورت نقش بسزایی دارد. برای گریم پیشانی می توانید خطوط گیجگاه و قسمت رویش موها را با کمک کرم یا پودر برنزه تیره نمایید که به کمک این روش زاویه میان استخوان ها جلوه بیشتری پیدا خواهند کرد و در نتیجه صورت شما استخوانی و لاغرتر به نظر می رسید.

برای کشیده تر به نظر رسیدن صورت می توانید مرکز صورت خود را روشن نمایید که برای این کار باید از کرم یا پودر روشن استفاده نمایید و میان ابروها و روی تیغه بینی و بالای لب و چال بالای لب و مرکز چانه را روشن نمایید توجه داشته باشید که این روشن کردن باعث می شود که چاقی صورت کمتر به نظر برسد و در نتیجه صورت شما لاغر و کشیده تر به نظر برسد.

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

اگر غبغب دارید و تمایل دارید آن را بپوشانید می توانید به کمک پودر یا کرم برنزه کننده خط فک تان را تیره نمایید همچنین این تیرگی نباید روی یک تکه باشد و بهتر است آن را با کمک برس مقداری پخش نمایید تا مرز میان رنگ های روشن و تیره به صورت محو گونه به نظر برسد. با این کار قسمت پایینی صورت شما چاق به نظر می رسد و هر چقدر قسمت بیشتری را تیره نمایید چاقی های بیشتری را خواهید پوشاند.

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

ابرو مهم ترین بخش از صورت هستند که می توانن روی فرم صورت و فرم و میکاپ چشم ها تاثیرگذار باشند از این رو انتخاب مدل ابرو برای صورت گرد نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. مدل ابروها با قوس کمان بیشتر برای افراد با صورت چاق و گرد مناسب می باشند و بهتر است شما برای برداشتن ابروهایتان از مدل های گرد استفاده نمایید.
بعد از گریم کردن صورت چاق نوبت به میکاپ چشم ها می رسد. اگر چشم های شما درشت نیست بهتر است خط چشم تان را به صورت شکسته و به سمت بالا بکشید و اگر چشم های درشتی دارید می توانید از کشیدن خط چشم صرف نظر نمایید و فقط از ریمل برای گریم صورت تان استفاده نمایید همچنین ریمل اگر به صورت زیاد روی مژه های پایین چشم کشیده شود چشم ها را گردتر نشان می دهد از این رو بهتر است مژه های پلک پایین تان را کمتر ریمل بزنید.

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

در مرحله بعدی گریم صورت چاق برای کشیدن سایه چشم نیز بهتر است سراغ رنگ های تیره نظیر دودی و خاستری بروید و اگر تمایل به استفاده از رنگ های روشن دارید می توانید رنگ سایه را با رنگ لباس تان ست نمایید.
برای زیر ساخت سایه با رنگ روشن بهتر است از رنگ های تیره نظیر دودی و … استفاده نمایید سپس روی این رنگ ها سایه های روشن و براق را بزنید.
برای گریم لب ها نیز نباید از رژلب های پر رنگ استفاده نمایید در صورت تمایل می توانید برای میکاپ لب ها از برق لب استفاده کنید تا لب هایتان برجسته تر به نظر برسند همچنین برای گریم کردن لب ها بهتر است از خط لبی مناسب برای فرم دادن به لب هایتان استفاده نمایید.

گریم صورت چاق و تپل با متدهای جدید و حرفه ای آرایشی

در این مطلب با روش هایی برای گریم صورت چاق آشنا شدید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید صورت خود را کشیده تر کنید و میکاپی مناسب و ایده آل برای شرکت در مهمانی ها و مجالس داشته باشید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت