برگزاری کلاس داوری درجه 3 ژیمناستیک در مهاباد


برگزاری کلاس داوری درجه 3 ژیمناستیک در مهاباد

مهاباد- ایرنا- کلاس داوری درجه سه ژیمناستیک با حضور شرکت‌کنندگانی از پنج استان کشور زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک به میزبانی مهاباد آغاز شد.

رییس هیات داوران فدراسیون ژیمناستیک کشور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این کلاس آموزشی ۳۰ نفر از داوران استان‌های فارس، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، کردستان و آذربایجان‌شرقی حضور دارند.

امید شیخ احمدی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این کلاس به مدت سه روز با جدیدترین فنون و مقررات جدید داوری در این رشته ورزشی به صورت تئوری و عملی آشنا می‌شوند.

وی افزود: در این دوره علاوه‌بر آموزش داوران درجه سه، دوره بازآموزی برای سایر داوران این رشته نیز محسوب می‌شود که با قوانین و اصلاحیه‌های داوری که از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ تدوین شده آشنا شوند.

وی ادامه داد: در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان مدرک درجه سه داوری ژیمناستیک اعطا می‌شود.

مهاباد یکی از قطب‌های رشته ژیمناستیک در آذربایجان‌غربی و شمالغرب کشور محسوب می‌شود؛ تیم ۶ نفره آکروژیم (آکروباتیک ژیمناستیک) این شهرستان اخیرا در مسابقات قهرمانی کشور در قزوین به مقام سوم رسید.

ژیمناستیک ورزشی است که در دسته‌بندی رشته‌های آمادگی جسمانی قرار دارد و در آن حرکات نیازمندِ قدرت، انعطاف بدنی، چابکی، تعادل و هماهنگی اعضای بدن است.

۶۱۸۵/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !