گفتگو با شوهر خواهر سحر خدایاری + فیلم


گفتگو با شوهر خواهر سحر خدایاری + فیلم

حوادث رکنا: حجت الاسلام صفایی شوهر خواهر دختر آبی در روز مراسم ترحیم سحر خدایاری نسبت به واکنش های سلبریتی ها و نمایندگان مجلس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش رکنا، داماد خانواده سحر خدایاری با انتقاد از رفتار برخی سلبریتی‌ها و برخی سیاسیون مانند پروانه سلحشوری گفت: هیچ کدام از این سلبریتی‌ها دلسوز خانواده سحر و دلسوز خود این خانم نیستند.

داماد خانواده سحر خدایاری عصر روز گذشته در حاشیه مراسم ترحیم، با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی‌ها در خصوص فوت سحر خدایاری، گفت: تکلیف ضدانقلاب برای ما روشن است و ما هیچ وقت از دشمنی دشمنان خارجی ناراحت نمی‌شویم و توقع هم نداریم در جهت مصالح انقلاب عمل کنند.

این فرد با تاکید بر اینکه ذات دشمن، دشمنی است و نباید جز این ازش انتظار داشته باشیم، بیان کرد: ناراحتی ما از چهره‌ها و رسانه‌های داخلی است، البته منظور من همه نیستند، گلایه ما از دوستان داخل هستند که بد عمل می‌کنند.

صفایی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد ماهی گرفتن از هر آب گل‌آلودی در داخل کشور است، ادامه داد: آیا واقعا خانم پروانه سلحشوری دلسوز این خانواده است؟ یعنی این خانم از پدر این دختر دلسوزتر است؛ مگر جز این است که این شخص می‌خواهد از این آب گل‌آلود افکار فمینیستی خود را ترویج دهد.

داماد خانواده خدایاری تاکید کرد: هیچ کدام از این سلبریتی‌ها دلسوز خانواده سحر و دلسوز خود این خانم نیستند، این‌ها دنبال ترویج شهرت خودشان هستند.

وی در پایان گفت: ما از عملکرد برخی که داخل نظام هستند و باید همراه نظام باشند ولی از پشت خنجر می‌زنند ناراحت هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس