جدال سرنوشت‌ساز بارسلونا با خفاش‌ها


جدال سرنوشت‌ساز بارسلونا با خفاش‌ها

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا که شرایط خوبی در فصل جاری لالیگا ندارد در جدالی سرنوشت‌ساز و در غیاب «لیونل مسی» به مصاف خفاش‌های والنسیا می‌رود.

رقابت‌های فصل جاری لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا در حالی به هفته چهارم خود می‌رسد که بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی در بدترین شرایط یک دهه اخیر خود است.

این تیم از ابتدای فصل تاکنون، ستاره آرژانیتنی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و از سه بازی نخست تنها موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

اکنون آبی‌و اناری‌ها از تیم صدرنشین اتلتیکومادید، پنج امتیاز کمتر اندوخته دارند و همین امر بر حساسیت‌های بازی شنبه شب با والنسیا افزوده است.

«ارنستو والورده» سرمربی بارسلونا که با انتقاد زیادی مواجه شده است در این دیدار نیز «لیونل مسی» را در اختیار ندارد، اما بازگشت «لوییس سوارز» به تمرینات، خبر خوبی برای او و هواداران است.

از سوی دیگر والنسیا نیز همانند بارسلونا، چهار امتیاز دارد و اخراج «مارسلینیو» سرمربی این تیم از سوی سران باشگاه نشان از این دیدار که خفاش‌ها نیز شرایط آرامی را سپری نمی‌کنند.

کارشناسان فوتبال اسپانیا معتقدند بازی شنبه شب این تیم‌ها که در ورزشگاه «نیوکمپ» برگزار می‌شود، تاثیر زیادی بر عملکرد آنان در طول فصل دارد.

برنامه دیدارهای هفته چهارم لالیگا:

جمعه/

مایورکا - بیلبائو / ساعت ۲۳:۳۰

شنبه/

رئال‌مادرید – لوانته / ساعت ۱۵:۳۰

لگانس – ویارئال / ساعت ۱۸:۳۰

سوسیداد – اتلتیکومادرید / ساعت ۲۱

بارسلونا – والنسیا / ساعت ۲۳:۳۰

یکشنبه/

ایبار – اسپانیول / ساعت ۱۴:۳۰

آلاوس – سه‌ویا / ساعت ۱۶:۳۰

سلتاویگو – گرانادا / ساعت ۱۸:۳۰

وایادولید – اوساسونا / ساعت ۲۱

بتیس – ختافه / ساعت ۲۳:۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان