کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) از کارهای فاخر استان هرمزگان است


کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) از کارهای فاخر استان هرمزگان است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به سالروز شهادت امام زین العابدین(ع)، گفت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، برند و نشان و از کارهای فاخر استان هرمزگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر « محمد عبادی » در خطبه های این هفته نماز جمعه به تبیین « رشوه » و آثار و تبعات آن در جامعه پرداخت و اظهار کرد: رشوه از گناهان کبیره می باشد و بدترین حالت از بین رفتن قبح منکراتی نظیر رشوه در جامعه است.

وی با بیان اینکه گاهی قوانین دست و پاگیر در ادارات موجب خسته شدن ارباب رجوع و سوق دادن او به سمت دادن رشوه می شود، تصریح کرد: هر اندازه که نظام بروکراسی و قوانین دست و پاگیر در ادارت بیشتر باشد زمینه برای فسادهایی نظیر رشوه نیز بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از چابک سازی ادارات و نهادها به عنوان تنها راه نجات از پیچیدگی و کلاف سردرگم پیگیری امور در دستگاه ها نام برد و عنوان کرد: گاهی نیز فقر و نداری عاملی برای رشوه گرفتن می شود.

وی با اشاره به اینکه در پی بالا رفتن تورم، قدرت خرید در بین کارکنان دولت کاهش یافته است، افزود: یکی از مواردی که در بحث رشوه باید موزرد آسیب شناسی قرار گیرد موضوع پایین بودن حقوق کارکنان دولت است و البته نباید این موضوع بهانه ای برای ارتکاب جرم و گناه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت سیدالساجدین، خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) ۴۰ سال پس از حادثه غم انگیز عاشورا در چنین روزهایی به شهادت رسید و ما پیروان اهل بیت(ع) باید تلاش کنیم خود را به سیره، روش و سلوک این بزرگواران نزدیک کنیم

این خبر در حال تکمیل شدن است....

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی