ثبت‌نام دوره‌های مهدکودک و پیش‌دبستانی در مهد قرآنی «شکوفه‌ها»


ثبت‌نام دوره‌های مهدکودک و پیش‌دبستانی در مهد قرآنی «شکوفه‌ها»

مهد قرآنی «شکوفه‌ها» با امتیازاتی همچون آموزش انس با قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام به شیوه نوین و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی در دو بخش مهد و پیش‌دبستانی از متقاضیان ثبت‌نام می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: ثبت نام مهد و پیش دبستانی «مهد شکوفه ها» با دارا بودن شیوه های نوین و برتر آموزشی و تربیتی آغاز شد.

بنابر این گزارش، «زینب کریمی» با اشاره به همکاری کادر آموزش متخصص، متعهد و کارشناس کودک در این مرکز، تصریح کرد: آموزش انس با قرآن و اهل بیت علیهم السلام با شیوه نوین، آشنایی با علوم و ریاضی و مفاهیم علوم طبیعی، مهارت های فردی و اجتماعی، قصه گویی، نقاشی خلاق، بازی های ورزشی، کاردستی، کلاژ، سفال، فکری، هوش، ادراکی و حرکتی از جمله برنامه های آموزشی مهد قرآن شکوفه ها است.

مدیر مهد قرآن شکوفه ها ادامه داد: تسهیلات ویژه برای مادران معلم و کارمند، پذیرش ساعتی، نیمه وقت و تمام وقت و پس از ساعت مدرسه همراه با آموزش و انجام تکالیف و ناهار، کارگاه مادر و کودک از دیگر امتیازات این مهد است.

گفتنی است، خانواده های متقاضی جهت انجام ثبت نام می توانند به خیابان خراسان، بعد از لرزاده، روبروی مسجد مرحوم آیت الله فومنی مراجعه کرده و یا با شماره 33508692 و 33508925 تماس بگیرند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403