اهدای لباس مدارس به 1000 دانش‌آموز بی‌بضاعت کردستانی


اهدای لباس مدارس به 1000 دانش‌آموز بی‌بضاعت کردستانی

گروه فرهنگی ــ مجموعه نمایش خانگی «مانگ و ئه‌ستیره» بعد از اتمام قسمت نخست در راستای پاسداشت خرید نسخه اورجینال توسط مردم یک هزار دست مانتو شلوار را بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع کردند.

اهدای لباس مدارس به 1000 دانش‌آموز بی‌بضاعت کردستانی

عوامل نمایشی طنز «مانگ و ئه‌ستیره» (ماه و ستاره) از کردستان به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فریاد مجیدآبادی وعده داده بودند، قسمتی از درآمد حاصل از فروش این مجموعه طنز را به انجمن حمایت از بیماران ام‌اس اهدا و برای دانش‌آموزان نیازمند هم مانتو و شلوار تهیه کنند.

فریاد مجیدآبادی، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «مانگ و ئه‌ستیره» در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کُردها در استان‌های کردنشین ایران به ویژه غرب کشور با استقبال و خریداری نسخه دیجیتال این مجموعه باعث شدند وعده‌های عوامل این برنامه تحقق پیدا کند.

وی افزود: زمانی که درخواست رایت ۳۰ هزار نسخه دی وی دی این فیلم را از یکی از موسسه‌های ویدئو رسانه در تهران کردیم، تعجب کردند و نمی‌توانستند باور کنند این تعداد در استان ما به فروش می‌رسد.

مجیدآبادی با اشاره به اینکه مردم استقبال خوبی از این مجموعه کردند و حدود ۳۰ هزار نسخه آن هم به فروش رسید، عنوان کرد: طبق آماری که از استان‌های کُردنشین گرفته‌ایم حدود ۴۰ درصد مردم به طور اورجینال یا کپی و دانلود تماشاگر قسمت نخست این مجموعه بودند.

وی اعلام کرد: اگر این ۴۰ درصد تماشاگر نسخه اورجینال این مجموعه را تهیه می‌کردند امروز بجای یک هزار دست ۱۰ هزار دست مانتو شلوار را برای دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه می‌کردیم.

تهیه‌کننده مجموعه مانگ و ئه‌ستیره با اشاره به اینکه قسمت نخست این مجموعه در اقلیم کردستان عراق هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: بسیاری از هنرمندان اقلیم کردستان عراق برای حضور در قسمت دوم این مجموعه اعلام آمادگی کردند.

وی اعلام کرد: کارزان فاروق یکی از هنرمندان اقلیم کردستان عراق است که در قسمت دوم این مجموعه حضور دارد و علاوه بر این ابراهیم مرادی از کرمانشاه و سیوان گاگلی هم از دیگر هنرمندان کُرد به عوامل قسمت دوم اضافه شدند.

تهیه‌کننده مجموعه مانگ و ئه‌ستیره با اعلام اینکه قسمت دوم این مجموعه آماده توزیع در شبکه خانگی است، بیان کرد: از فردا تبلیغات مربوط به این قسمت را در شبکه مجازی آغاز می‌کنیم.

مجیدآبادی در پایان یادآور شد: هفته دوم مهر امسال هم اقدام به پخش و توزیع این قسمت از مجموعه مانگ و ئه‌ستیره خواهیم کرد.

یادآوری می‌شود که فریاد مجیدآبادی و عابدین رضایی، رضا پشابادی، یوسف اسدی، خلیل مولانایی، فرشاد امینی، مسعود بیگلری و احمد شاطبی از بازیگران این مجموعه هستند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس