حمایت نیکوکاران گیلان از حدود 300 یتیم و فرزند محسنین


حمایت نیکوکاران گیلان از حدود 300 یتیم و فرزند محسنین

رشت - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد گیلان از برعهده گرفتن حمایت 300 یتیم و فرزند محسنین در ایام سوگواری سالار شهیدان در استان خبر داد.

عباس اهرابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جذب ۲۵۰ حامی در ایام شهادت امام حسین (ع) و اهمیت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین افزود: این نیکوکاران حمایت حدود ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین را به عهده گرفتند.

وی با اشاره به کمک‌های مادی و معنوی حامیان و نیکوکاران از ایتام و فرزندان محسنین در طول سال افزود: برخی از مناسبت‌ها مانند ماه مبارک رمضان، ایام شهادت حضرت امام حسین (ع)، جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها و مناسبت‌های دیگر ملی و مذهبی، حضور پررنگ‌تر نیکوکاران را به دنبال دارد که همواره قدردان این حضور هستیم و خواهیم بود.

وی تجلی اخلاق‌مداری نیکوکاران را در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین عنوان و بیان کرد: حامیان همواره برای بهبود کیفیت زندگی فرزندان یتیم و محسنین تلاش کرده‌اند و این تلاش‌ها برای تأمین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، مسکن و دیگر ملزومات ضروری زندگی آن‌ها پررنگ‌تر بوده است.

وی توزیع سبد غذایی در قالب اطعام ایتام و محسنین را از دیگر اقدامات حامیان و نیکوکاران در ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) برشمرد و گفت: با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، بسیاری از نیکوکاران و حامیان سبدهای تحصیلی برای کمک به تحصیل ایتام و محسنین اهداء می‌کنند.

اهرابی تصریح کرد: اجرای طرح شوق زیارت برای ایتام و محسنین از دیگر اقدامات کمیته امداد است که آنان با مشارکت و کمک خیران به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# ویا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و portal.mohsenin.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران است.

در حال حاضر سه هزار و ۶۶۳ یتیم با ۱۳ هزار و ۳۳۰ حامی و چهار هزار و ۵۵۱ فرزند محسنین با شش هزار و ۲۴۵ حامی تحت پوشش این نهاد هستند.

هم اکنون ۱۱۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان