فروش ویژه کاغذ دیواری


فروش ویژه کاغذ دیواری

یکی از ابزارهای نوین روکش دارکردن دیوارها استفاده از کاغذدیواری است که در طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی باید به دقت و به جا انجام شود.

به گزارش ایسنا بنابراعلام آرتادکور، کاغذ دیواری از صدها سال پیش برای اولین بار در چین اختراع و به کار گرفته شد و با گذر زمان با پیشرفت علم و دانش کاغذ دیواری ها به شکل امروزی در آمده و روز به روز به کیفیت کاغذ دیواری ها افزوده شده و پوستر های سقف و کف نیز تولید و عرضه شدند و به عنوان زیبا ترین و شیک ترین دیوارپوش در تمامی دنیا مورد استفاده قرار گرفتند.

امروزه انواع کاغذ دیواری‌های تولید شده در دو دسته‌ی کلی قابل شستشو و غیر قابل شستشو قرار دارند و در جنس‌های پی وی سی، روکش وینیل، پیپر، نانوون، الباف گیاهی و ... تولید می‌شوند.

محبوب‌ترین کاغذ دیواریها

با توجه به تنوع زیاد آلبوم های کاغذ دیوای و سلایق گوناگون مشتریان انتخاب محبوب‌ترین نوع کاغذ دیواری بسیار دشوار است اما اگر با توجه به خرید مشتریان بخواهیم چند نوع کاغذ را به عنوان محبوب‌ترین ها انتخاب کنیم.

کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر های سه بعدی بیشترین فروش را به خود اختصاص داده‌اند و بعد از آن کاغذ دیواری‌های گلدار و طرح چوب و سنگ در رده‌های بعدی هستند.

کدام کاغذ دیواری‌ها مناسب کدام مکان هستند ؟‌

این سوال شاید ذهن بسیاری از مشتریان را به خود مشغول کرده باشد. برای خرید کاغذ دیواری مناسب باید به محل نصب و مساحت و رنگ آن توجه شود.

فروش ویژه کاغذ دیواری

مثلا کاغذ دیواری‌هایی که طرح‌های شلوغی دارند برای مساحت‌های بزرگ جلوه‌ی بهتری دارند و کاغذ دیواری‌هایی با طرح های خلوت برای محیط های کوچک بهتر هستند. کاغذ دیواری های تیره برای محیط هایی با مساحت های بزرگ مناسب‌تر هستند و کاغذ دیواری‌های روشن برای محیط های کوچک.

فروش ویژه کاغذ دیواری

برتری کاغذ دیواری نسبت به دیگر پوشش ها

کاغذ دیواری ها به چند دلیل در مقایسه با دیگر دیوار پوش‌ها مورد توجه هستند حتی بیش از نقاشی ساختمان، علت اول می تواند کیفیت برتر و عمر طولانی مفید کاغذ دیواری باشد چون به راحتی نقاشی ساختمان که با کوچکترین ضربه دیوار خراشیده شده و یا فرو می‌رود و زیبایی دیوار از بین می‌رود اما کاغذ دیواری ها در مقابل کشش و سایش مقاوم تر هستند.

علت دوم سرعت اجرایی بسیار بالای این محصول است دیوار پوش‌های دیگر نیاز به زمان بیشتر و بهم ریختگی زیادی دارند اما کاغذ دیواری به سادگی با چسب کاغذ دیواری مخصوص به دیوار چسبانده می‌شود.

کاغذ دیواری‌ها در چندین کشور در حال تولید هستند از جمله ایتالیا - بلژیک - آمریکا - انگلیس - کره - آلمان و ...

کاغذ دیواری در ایران نیز در حال تولید است اما متأسفانه به دلیل حمایت نشدن از طرف مشتریان کاغذ دیواری ایرانی نتوانسته جایگاه خود را بیابد و همچنان ارزان قیمت‌ترین و بی‌کیفیت ترین کاغذ دیواری‌های موجود در بازار، کاغذ دیواری‌های ایرانی هستند.

کاغذ دیواری چینی به عنوان کاغذ دیواری‌های باکیفیت و ارزان قیمت از محبوبیت و فروش بسیار بالایی برخوردارند چون در کنار کیفیت مناسب و قابلیت شستشو و استاندارد جهانی از قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر کاغذ دیواری‌ها بهرمندند.

فروش ویژه کاغذ دیواری

فروشگاه کاغذ دیواری آرتار دکور با بیشترین تنوع در آلبوم های کاغذ دیواری توانسته پاسخگو هر سلیقه ای باشد و به علت داشتن فروشندگان مجرب میتواند شما را به راحتی در انتخاب کاغذ دیواری مناسب راهنمایی کنند. آرتار دکور در جهت حمایت از حقوق مشتریان کاغذ دیواری‌های خارجی قابل شستشو را با تخفیف‌های ویژه به مشتریان عرضه کرده است علاقه مندان می‌توانند به صورت عمده و یا تکی از طریق وب سایت و یا شعبه های سراسر کشور کاغذ دیواری مورد علاقه خود را تهیه کنند.

در صورت تمایل با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟