آغاز سال تحصیلی 98-99 در حوزه علمیه حجت(عج)/ راه‌اندازی کارگروه گام دوم انقلاب به همت طلاب


آغاز سال تحصیلی 98-99 در حوزه علمیه حجت(عج)/ راه‌اندازی کارگروه گام دوم انقلاب به همت طلاب

آیت‌الله سیفی‌آملی با اعلام آغاز سال تحصیلی 98-99 در حوزه علمیه حضرت حجت (عج)، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از اولویت‌های علمی فرهنگی این حوزه در سال تحصیلی پیش‌رو است که در این راستا کارگروه تبیین محورهای بیانیه راه‌اندازی شده است.

آیت الله «علی سیفی آملی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سامان دهی میزان تعطیلی مدارس علمیه باید از سوی مدیران مراکز بالادستی و نظارتی حوزه های علمیه پیگیری شود، اظهار کرد: ما به منظور استفاده حداکثری طلاب از سال تحصیلی، چند سالی است اعلام کرده ایم حوزه علمیه حضرت حجت (عج) در روزهای پنجشنبه تعطیل نیست.

تولیت حوزه علمیه حضرت حجت (عج) (واقع در تهران، خیابان قزوین، خیابان 16 متری امیری، خیابان حسام الدین) افزود: تعطیل نبودن این حوزه علمیه در روزهای پنجشنبه، سوری نیست بلکه چند کلاس در این روز در این حوزه برگزار می شود و حضور طلاب در آن الزامی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از 50 طلبه در حوزه علمیه حضرت حجت (عج) تصریح کرد:: آیین افتتاح سال تحصیلی 1398-1399 این حوزه، سه شنبه، 26 شهریورماه از ساعت 10 صبح تا 12 در مسجد جامع حضرت حجت (عج) برگزار می شود.

سیفی ادامه داد: البته فعالیت های درسی و پژوهشی حوزه علمیه حضرت حجت (عج) از امروز (شنبه، 23 شهریورماه) آغاز شده و هدف از برگزاری آیین افتتاح سال تحصیلی تحصیلی 1398-1399 طرح اولویت های این حوزه در سال تحصیلی جدید است.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی، فرزند آیت الله العظمی جوادی آملی و رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، سخنران این مراسم است.

تولیت حوزه علمیه حضرت حجت (عج) گفت: ما در سال تحصیلی جدید در کنار تمام فعالیت ها و برنامه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و البته با محوریت علم و پژوهش، توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب که در بهمن ماه 1397 از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: در این راستا کارگروه تبیین محورهای مختلف به ویژه محورهای دینی و فرهنگی بیانیه گام دوم انقلاب در سال تحصیلی 1397-98 در حوزه علمیه حضرت حجت (عج) راه اندازی شده است.

یادآور می شود، حوزه علمیه حضرت حجت (عج) در تهران، خیابان قزوین، خیابان 16 متری امیری، خیابان حسام الدین واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان