سه هزار دفتر مشاور املاک فاقد مجوز در مشهد فعالیت دارند


سه هزار دفتر مشاور املاک فاقد مجوز در مشهد فعالیت دارند

مشهد- ایرنا- افزون بر سه هزار واحد دفتر مشاور املاک فاقد مجوز در سطح شهرستان مشهد فعالیت دارند لذا با تدوین طرح ساماندهی فعالیت این واحدهای صنفی نظام مند و مطابق قانون می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهد روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح پس از تدوین توسط فرمانداری، اتحادیه صنف مشاور املاک شهرستان مشهد، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و با حمایت دستگاه قضایی اجرا خواهد شد.

حیدر خوش نیت افزود: اتحادیه صنف مشاور املاک مشهد شمار دفاتر فعال مشاور املاک را در این شهرستان بیش از این تعداد اعلام کرده لذا بر همین اساس حدود نیمی از دفاتر مشاور املاک فعال مشهد فاقد مجوز هستند.

وی گفت: پراکندگی مکان استقرار و حوزه فعالیت این واحدهای صنفی فاقد مجوز بیشتر در حاشیه شهر می باشد و به همین سبب تخلفات و ساخت و سازهای فاقد مجوز بسیاری در این مناطق انجام شده است.

بر اساس اعلام فرمانداری مشهد حدود ۱۰ هزار واحد صنفی فاقد مجوز در سطح این شهرستان فعالیت دارند. در این میان دفاتر مشاوره املاک بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمد آباد و رضویه است. کلانشهر مشهد با ۳۵۰ کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.

۳۲۲۱/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان