صالحی درگذشت عسگراولادی را به دبیرکل حزب موتلفه تسلیت گفت


صالحی درگذشت عسگراولادی را به دبیرکل حزب موتلفه تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رئیس سازمان انرژی اتمی با صدور پیامی به دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، درگذشت اسدالله عسگراولادی را تسلیت گفت.

به گزارش سازمان انرژی اتمی، علی‌اکبر صالحی روز شنبه در پیامی خطاب به اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نهضت حسینی و با سلام و درود بی‌پایان به پیشگاه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) درگذشت اسدالله عسگراولادی را به محضر وی و تمامی یاران و همراهان نهضت اسلامی و حزب پرافتخار موتلفه اسلامی تسلیت گفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی در این پیام اظهار داشت: آن فقید سعید که به همراه برادر مجاهد و گرانقدرش، مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی در زمره‌السابقون انقلاب اسلامی قرار داشتند، در میدان عمل وفاداری خود به آرمان‌های مکتب امام(ره) را به اثبات رسانده و با پیروی خالصانه و صادقانه از سیره عملی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، وظیفه دینی و ملی خود را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رساند.

صالحی در این پیام تسلیت با آرزوی علو درجات برای آن فقید سعید، دوام سلامتی و مزید توفیقات حضرت‌عالی و تمامی دوستداران و دل‌بستگان نهضت عظیم اسلامی را در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسئلت کرد.

به گزارش ایرنا اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی روز جمعه ۲۲ شهریور درگذشت، وی از جمعه هفته گذشته تاکنون به دلیل بروز عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود.

اسدالله عسگراولادی متولد ۱۵ اسفند ۱۳۱۲ از اعضای قدیمی حزب موتلفه اسلامی و برادر مرحوم حبیب الله عسگراولادی از مبارزان دوران ستمشاهی بود، وی علاوه بر این عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟