بیرانوند در کمیته انضباطی حاضر شد


بیرانوند در کمیته انضباطی حاضر شد
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، علیرضا بیرانوند برای دفاع از شکایتی که از سوی باشگاه تراکتور از او شده است به همراه وکیلش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در جریان دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ حرکتی را مقابل تماشاگران تیم میزبان انجام داده بود که باشگاه تراکتور به خاطر همین مسئله از او شکایت و خواستار محرومیتش شده است.

دیدار انصاری‌فرد با ۲ بازیکن پرسپولیس/ ادامه مذاکره با بیرانوند بعد از بازی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن تیم فوتبال این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند قبل از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال به دعوت محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه درباره حضور بیرانوند در کمیته انضباطی مباحثی مطرح شد و سنگربان سرخپوشان بار دیگر تأکید کرد؛ به رغم اتفاقات رخ داده، قصد بی‌احترامی نداشته است. همچنین درباره سایر مسایل مربوط به قرارداد بیرانوند هم صحبت‌هایی شد و انصاری‌فرد پیشنهاد داد این مسائل بعد از بازی پیگیری شود و گلر ملی‌پوش پرسپولیس هم چنین نظری را داشت.

بیرانوند همچنین از وضعیت کنونی تیم پرسپولیس ابراز رضایت کرد و تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان این تیم را ستودنی دانست.

محمدامین اسدی، بازیکن جوان پرسپولیس هم در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با مدیرعامل این باشگاه دیدار کرد. در این نشست انصاری‌فرد توصیه‌هایی به اسدی داشت و دقایقی با او صحبت و به این بازیکن جوان تأکید کرد از مصاحبه کردن پرهیز و امور را به باشگاه واگذار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه