طراح اسبق لامبورگینی به جنسیس پیوست


طراح اسبق لامبورگینی به جنسیس پیوست

پس از انتشار خبر مربوط به امضای قرارداد همکاری بین شرکت کیا و کریم حبیب، هم‌اکنون خبر پیوستن فیلیپو پرینی به گروه هیوندای موتور منتشر شده است. پرینی که مدیر طراح جنسیس در استودیوی طراحی پیشرفته‌ی این شرکت در اروپا خواهد بود نقش مهمی در شکل دادن به طراحی محصولات آتی این شرکت لوکس آسیایی... The post طراح اسبق لامبورگینی به جنسیس پیوست appeared...

پس از انتشار خبر مربوط به امضای قرارداد همکاری بین شرکت کیا و کریم حبیب، هم‌اکنون خبر پیوستن فیلیپو پرینی به گروه هیوندای موتور منتشر شده است.

طراح اسبق لامبورگینی به جنسیس پیوست
پرینی که مدیر طراح جنسیس در استودیوی طراحی پیشرفته‌ی این شرکت در اروپا خواهد بود نقش مهمی در شکل دادن به طراحی محصولات آتی این شرکت لوکس آسیایی بازی خواهد کرد.

او که از 16 سپتامبر کار خود را شروع می‌کند درباره‌ی این همکاری گفته است: “من از اینکه در تکامل برند جنسیس نقش خواهم داشت خوشحالم و به دنبال آغاز این چالش جدید با تیم طراحی جنسیس هستم و می‌خواهم تمامی تخصص و تجربه‌ی خود را در اختیارشان قرار دهم.”

طراح اسبق لامبورگینی به جنسیس پیوست
پرینی دارای مدرک کارشناسی مهندسی فنی و کارشناسی ارشد از پلی تکنیکو دی میلانو بوده و چندین سال را با برخی از جذاب‌ترین برندهای دنیا همچون آلفارومئو، آئودی، لامبورگینی و ایتال دیزاین همکاری کرده است.

طراح اسبق لامبورگینی به جنسیس پیوست
لوک دانکر ولکه مدیر طراحی گروه هیوندای موتور می‌گوید:

تخصص گسترده‌ی فیلیپو که با حضور در برندهای لوکس اروپایی به دست آمده باعث می‌شود او به گزینه‌ای عالی برای رهبری استودیوی طراحی پیشرفته‌ی جنسیس تبدیل شود. تخصص او پایه و اساس توسعه‌ی محصولات آتی ما خواهد بود. مهارت بالای پرینی اهمیت زیادی داشته و قطعاً شاهد ارائه‌ی ایده‌های جذابی برای مشتریان خواهیم بود.

طراح اسبق لامبورگینی به جنسیس پیوست
پرینی تا پیش از این مدیر طراحی و خلاقیت ایتال دیزاین در سال‌های 2015 تا 2019 بوده و در این سال‌های پروژه‌های برجسته‌ای همچون ZeroUna و داوینچی را از او دیده‌ایم. او بین سال‌های 2006 تا 2016 نیز مدیر طراحی لامبورگینی بوده و تا قبل از آن نیز مسئول طراحی بدنه و کابین محصولات این خودروساز بوده است. پرینی روی خودروهایی همچون گالاردو، آونتادور، رونتون، استوک، آونتادور J، وننو، آستریون و اوروس کار کرده است. طراح ارشد آئودی در سال‌های 2003 و 2004، مسئول طراحی بدنه‌ی محصولات آلفارومئو در سال‌های 2001 و 2002 و… بخش دیگر تجارب کاری فیلیپو پرینی را تشکیل می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند