عکس ؛ بازگشت F14 با چاشنی درخشش


مهاجم با تجربه پارس جنوبی در اولین حضورش در ترکیب این تیم عملکرد خوبی برجای گذاشت. نوشته عکس ؛ بازگشت F14 با چاشنی درخشش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ بازگشت F14 با چاشنی درخشش

محمد ابراهیمی در اولین حضورش در ترکیب پارس عملکرد خوبی برجای گذاشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۳
عکس ؛ بازگشت F14 با چاشنی درخشش

مهاجم با تجربه پارس جنوبی در اولین حضورش در ترکیب این تیم عملکرد خوبی برجای گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ابراهیمی کاپیتان سابق تراکتور که در این فصل به پارس جنوبی جم پیوسته، به دلیل آسیب دیدگی نتوانست مقابل پرسپولیس و ذوب آهن در دوهفته ابتدایی لیگ به میدان برود و در هفته سوم مقابل گل‌گهر سیرجان به ترکیب پارس برگشت.

محمد ابراهیمی که از زمان حضور در تراکتور به F14 شهرت یافته دیروز برای اولین بار در ترکیب پارس جنوبی قرار گرفت و در غیاب محمد نوری بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست بست.

ابراهیمی در طول ۹۰ دقیقه بازی دیروز عملکرد خیلی خوبی داشت و به خط حمله پارس جنوبی تحرک خاصی بخشید. ابراهیمی حتی در اواخر نیمه اول بازی یکبار تیر دروازه گل‌گهر را نیز به لرزه دراورد و یک ضربه قیچی برگردان نیز زد که با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد.

ابراهیمی که همواره نشان داده با فراز کمالوند دوران خوبی را در فوتبال سپری می‌کند در بازگشتش به میادین نشان داد که انگیزه زیادی برای درخشش در پارس جنوبی دارد و بی تردید با ادامه این روند می‌تواند به روزهای اوج خودش برگردد.

عکس ؛ بازگشت F14 با چاشنی درخشش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟