به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، از هفته سوم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران، فولاد خوزستان میزبان سپاهان اصفهان است.

در این دیدار که راس ساعت 19:45 در ورزشگاه زیبای فولاد آره نا آغاز شد، فولادی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق اول دو موقعیت را بر روی دروازه سپاهان ایجاد کردند که به گل منجر نشد.

در ادامه اما دو تیم بازی پایاپایی را ارایه کردند تا در دقیقه 26 با اشتباه مدافعان فولاد و رسیدن توپ به امید نورافکن، این بازیکن توپ را با اختلاف اندکی از کنار دروازه گردان به بیرون شوت کرد.

هر چند فولادی ها در بیشتر دقایق سعی در حفظ برتری داشتند و موقعیت هایی را خلق کردند، اما در نهایت این دیدار با یک دقیقه وقت اضافه، با نتیجه عددی صفر به پایان رسید تا سرنوشت این دیدار در نیمه مربیان مشخص شود.

در این دیدار جواد نکونام با ترکیب شهاب گردان، فرزاد جعفری، ایوب والی، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، روح الله سیف اللهی، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه و مهرداد هدایتیان به دیدار مهمان خود رفت.

در همین راستا پیام نیازمند، عزت پورقاز، جورجی ولسیانی، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن، محمد محبی، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده و علی قربانی یازده بازیکنی هستند که به تشخیص امیر قلعه نویی در میدان رو در روی فولادی ها به رقابت پرداختند.

قضاوت این دیدار را پیام حیدری با کمک علی میرزابیگی و رحیم شاهین بر عهده دارند و علیرضا کهوری نیز ناظر این دیدار است.

در این دیدار عارف آقاسی(۱۵) از فولاد، مهدی کیانی(۳۶) و جورجی گولسیانی(۳۶) از سپاهان کارت زرد دریافت کردند

لازم به ذکر است که فولاد خوزستان از مجموع دو دیدار خود یک امتیاز دارد و در رده 15 جدول لیگ برتر قرار دارد. همچنین سپاهان با برد دو دیدار قبلی و کسب 6 امتیاز، در رده اول جدول لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران قرار دارد.

این دیدار در دمای حدودا 40 درجه سانتیگرداد و 10 درصد رطوبت برگزار شد.