سمت جدید رئیس سابق بانک مرکزی در یک فدراسیون


سمت جدید رئیس سابق بانک مرکزی در یک فدراسیون

رکنا : طی حکمی از سوی دکتر سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان)، ولی‌الله سیف به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب گردید.

به گزارش رکنا از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به ولی‌الله سیف آمده است: با استعانت از خداوند متعال، بنا به پیشنهاد ریاست محترم فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به استناد بند ۶ ماه ۸ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری، به‌موجب این حکم به‌عنوان "عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی" منصوب می‌شوید.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

گفتنی است: ولی‌الله سیف که خود از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای است از مدیران ارشد اجرایی کشور محسوب می‌گردد که هم‌اکنون به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور پولی و بانکی، همچنین مدرس و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی فعالیت می‌کند. او پیشتر نیز در فاصله مهر و موم‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ ریاست بانک مرکزی ایران را بر عهده داشت.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حسابداری از دانشکده حسابداری و علوم مالی شرکت ملی نفت ایران و دکتری حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی است. سیف پیشتر سمت‌هایی چون مدیرعاملی بانک کارآفرین، بانک ملت، بانک صادرات، بانک سپه و بانک ملی ایران را بر عهده داشته‌است.

بنابراین گزارش ، چندی قبل محاکمه سیف به اتهام بحران مسایل مالی در دادگاه انقلاب برگزارشد ، و نامبرده در حال حاضر نیز ممنوع الخروج است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم