مداحی نونهالان و نوجوانان کانون امام علی(ع ) در دهه محرم


 مداحی نونهالان و نوجوانان کانون امام علی(ع ) در دهه محرم

حسن بهرامی، گفت: برگزاری کلاس مداحی در طرح اوقات فراغت با مربیگری مصطفی امیرمحمدی، فرصتی را فراهم کرد تا نونهالان و نوجوانان در دهه اول محرم، توفیق نوحه خوانی و عرض ارادت به ساحت مقدس سیدالشهدا علیه السلام داشته باشند.

« حسن بهرامی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: مسجد و کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) برنامه های ویژه ای را اجرا کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) جیرفت، افزود: این کانون فرهنگی هنری از اول محرم هر روز ساعت ۷ صبح مراسم قرائت زیارت عاشورا را برگزار کرده است و این مراسم تا پایان اربعین ادامه دارد.
وی، ابراز داشت: در دهه اول محرم، هر شب مراسم عزاداری بعد از نماز مغرب و عشا با قرائت آیاتی چند از کلام نورانی قرآن و قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.
بهرامی، اظهار داشت: برگزاری کلاس مداحی در طرح اوقات فراغت با مربیگری مصطفی امیرمحمدی، فرصتی را فراهم کرد تا نونهالان و نوجوانان در دهه اول محرم، توفیق نوحه خوانی و عرض ارادت به ساحت مقدس سیدالشهدا علیه السلام داشته باشند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)، ابراز داشت: یکی از برنامه های هر شب در دهه اول محرم، سخنرانی حجت الاسلام شهدادی، حجت الاسلام محمدی، حجت الاسلام مشایخی و مداحی مصطفی امیر محمدی بود.
وی، ادامه داد: در عصر روزهای اول و دوم محرم و نیز عصر عاشورا مقابل درب مسجد ایستگاه صلواتی برگزار شد.
بهرامی، عنوان داشت: گروه سرود منتظران کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) با مربیگری یونس میجانی در شب های تاسوعا و شام غریبان و نیز روز عاشورا در مسجد در وصف امام حسین (ع) سرود اجرا کردند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)، افزود: دسته های سینه زنی هیئت و کانون فرهنگی هنری مسجد امام علی(ع) ساعت ۹ صبح روز های تاسوعا و عاشورا در سطح شهر حرکت کرده و بانگ عزاداری امام حسین (ع) را در شهر طنین انداز کردند.
وی، بیان داشت: طرح تلاوت جزء سی از قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج) توسط قاریان جعفر، عابد و امین قزلباش، اسماعیل دهقان و مهدی معافی شب عاشورا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد برگزار شد.
بهرامی، اضافه کرد: در شب تاسوعای حسینی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز زیارت ناحیه مقدسه قرائت شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)، ادامه داد: در شب عاشورا به قید قرعه به یک نفر زائر اولی کمک هزینه سفر کربلا در ایام اربعین و نیز یک کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان