گلساپوش یزد در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت می‌کند


گلساپوش یزد در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت می‌کند

بوشهر_ایرنا_ سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد گفت: این تیم همراه با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در رقابت جام باشگاه های جهان حضور پیدا می‌کند.

مهدی میرشمسی شنبه شب پس از کسب عنوان قهرمانی تیمش در لیگ‌ برتر فوتبال ساحلی کشور در جمع خبرنگاران د ربوشهر افزود: از هم اکنون باید آماده حضور مقتدرانه در جام باشگاه ها شویم تا بتوانیم حضوری شایسته در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال در مسیر قهرمانی رقابت سخت و نفس گیری با تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر داشتیم به نحوی که تا پیش از هفته پایانی نیز تکلیف قهرمان مشخص نبود.

میرشمسی بیان کرد: امسال شرایط تیم مقاومت گلساپوش یزد بسیار خوب بود و با حمایت‌های موثری که از تیم شد موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

وی یادآورشد: در بازی امشب برابر دریانوردان خوب و بی‌نقص بازی کردیم که نتیجه این بازی مطلوب کسب یک پیروزی پرگل و قاطع بود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد افزود: تیم دریانوردان بوشهر نیز از تیم های شایسته لیگ است که امیدوارم مسئولان استان برای فصل آینده از این تیم حمایت کنند.

وی یادآور شد: این تیم در نیم فصل نخست برای چند هفته صدرنشین بود ولی در نبود حمایت لازم از کورس قهرمانی عقب افتاد.

تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد در هفته پایانی با برتری پرگل ۸ بر ۱ در مقابل دریانوردان بوشهر قهرمان لیگ برتر رقابت‌های فوتبال ساحلی کشور شد.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی