کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند


کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مردم نیکوکار استان یک میلیارد و 223 میلیون تومان در پنج ماهه نخست سال صدقه پرداخت کردند.

کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، ۲۳ شهریورماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: پرداخت صدقه به‌‌عنوان یکی از راه‌های توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر و نوع‌‌دوست استان یک میلیارد و 223 میلیون تومان در پنج ‌ماهه سال جاری صدقه پرداخت کرده‌‌اند، افزود: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: کمیته امداد به‌‌منظور یاری‌ رساندن به اقشار نیازمند جامعه و توسعه مشارکت‌‌های مردمی طرح‌‌ها و برنامه‌‌های متفاوتی در طول سال در برنامه کاری خود دارد.

مبشری بیان کرد: علاوه بر صندوق‌های صدقات، شماره گیری #2*074*8877* از طریق تلفن همراه برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل به‌‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت صدقات است.

وی در خصوص هزینه‌کرد صدقات جمع‌‌آوری‌ شده مردم در این نهاد، گفت: صدقات در زمینه‌های ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌‌الحسنه مددجویان هزینه می‌‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد با تأکید بر لزوم ساماندهی صندوق‌‌های صدقات کمیته امداد در استان، ابراز کرد: افزایش درآمد، جلوگیری از سوء استفاده‌‌های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی، هزینه‌کرد بسیار سریع صدقات برای نیازمندان و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از مهم‌‌ترین مزیت‌‌های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.

مبشری یادآور شد: از مردم نوع‌‌دوست استان دعوت می‌‌کنیم تا با شرکت در طرح‌‌ها و برنامه‌‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه یاری‌ رساندن به نیازمندان حمایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان