ورزشکاران قم 36 مدال از مسابقات کاراته قهرمانی کشور کسب کردند


ورزشکاران قم 36 مدال از مسابقات کاراته قهرمانی کشور کسب کردند

قم – ایرنا – دبیر هیات کاراته قم، با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو شیتوکای گفت: قم با کسب 36 مدال رنگارنگ در جایگاه سوم رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

سعید برخوردار روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: این رقابت‌ها در رده‌های سنی خردسالان، ‌نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان به میزبانی شهرستان خرم‌آباد در روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریورماه جاری در ۲ رشته کمیته و کاتا برگزار شد.

وی با اشاره به حضور و رقابت ۷۵۰ کاراته کا از ۲۰ استان کشور در این رقابت‌ها ادامه داد: تیم ۳۰ نفره استان قم به مربیگری محمد و علی سلطانی با کسب ۱۴ طلا، ۹ نقره و ۱۳ برنز پس از تیم‌های بوشهر و لرستان در جایگاه سوم رده‌بندی قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته قم بابیان اینکه مسابقات هر سبک به‌صورت سالانه و ملی برگزار می‌شود، افزود: تیم اعزامی قم در رده سنی نونهالان به دلیل آمادگی و حضور در مسابقات لیگ کشوری موفق‌تر از سایر رده‌های استان در این رقابت‌ها عمل کردند.

وی ادامه داد: ۱۱ مدال طلا،‌۶ نقره و ۶ مدال برنز سهم کاراته کاهای نونهالان قم بود که عملکرد درخشان تیم اعزامی قم در این رده سنی را نشان می‌دهد.

برخوردار افزود: در رشته کاتا، ورزشکاران استان موفق به کسب ۸ مدال طلا، ۵ نقره و ۳ برنز و در کومیته نیز کسب ۶ مدال طلا، ۴ برنز و ۱۰ نقره سهم کاراته کاهای استان از این رقابت‌ها بود.

حدود ۲ هزار و ۶۰۰ کاراته کای آقا و یک هزار و ۸۰۰ کاراته کای خانم در قم در ۳۵ سبک مختلف ذیل هیات کاراته استان مشغول فعالیت هستند.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022