سارقان موتورسیکلت شهرک ولیعصر در دام پلیس


سارقان موتورسیکلت شهرک ولیعصر در دام پلیس

رئیس کلانتری 153 شهرک ولی عصر از دستگیری 3 سارق موتورسیکلت و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سارقان موتورسیکلت شهرک ولیعصر در دام پلیس
به گزارش فانوس، سرهنگ حسین عادلی رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر گفت: ساعت هفت عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده شهرک، ولی عصر، متوجه ۳ موتورسوار شدند که موتورسیکلتی را تحت نظر گرفتند و ترک نشینان آن از موتورسیکلت پیاده و در حال وارسی موتورسیکلتی در کنار خیابان بودند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی موتورسیکلت را استعلام که در پاسخ دریافتی مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و پیش‌تر سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.

وی عنوان کرد: بلافاصله تیم گشت انتظامی کلانتری برای دستگری سارقان اقدام و موفق شدند ۲ ترک نشین موتورسیکلت را قبل از اینکه فرصت سوار شدن به موتورسیکلت را داشته باشند، دستگیر و راکب آن را نیز پس از مدتی تعقیب و گریز، دستگیر کنند.

سرهنگ عادلی افزود: در بازرسی بدنی از متهمان ۵ شاه سوئیح و یک قبضه سلاح سرد کشف و به دست آمد که متهمان با یکسره کردن موتورسیکلت سرقتی، آن را روشن می‌کردند.

کلانتر محله شهرک، ولی عصر تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی و شناسایی مال باختگان هر ۳ سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل