استقرار یکصد کادر درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر فارس ویژه مراسم اربعین در سامرا


استقرار یکصد کادر درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر فارس ویژه مراسم اربعین در سامرا

درویشی از استقرار یکصد کادر درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر فارس ویژه مراسم اربعین حسینی در شهر سامرا و در جوار مضجع شریف امامزاده سید محمد بن علی الهادی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (یکشنبه 24 شهریور) ضمن تشریح فعالیت های اختصاصی جمعیت هلال احمر فارس در ایام اربعین حسینی، گفت: تیم امدادی و درمانی استان فارس با همکاری هیئت پزشکی برای خدمت رسانی به زائران در مراسم اربعین، 15 مهر ماه به سامرا اعزام خواهند شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به فعالیت تیم یادشده بین حداقل 12 تا حداکثر 17 روز در عتبات عالیات، بیان کرد: این تیم شامل کادر درمانی عمومی و تخصصی، پیراپزشکی، فوریت های پزشکی، تکنسین های دارویی، نیروهای پشتیبانی و خدماتی و امدادگران و نجاتگران کادر و داوطلب است.

وی، فعالیت تیم اعزامی فارس را کاملا داوطلبانه اعلام کرد و ادامه داد: مبنای شکل گیری این خدمت داوطلبانه به اقدام چند سال اخیر خیرین و گروه های خودجوش مردمی شهرستان داراب باز می گردد که جمعیت هلال احمر نیز وظیفه پشتیبانی و ارائه خدمات امدادی را بر عهده داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس تاکید کرد: با توجه به عملکرد مطلوب تیم اعزامی داراب به شهر سامرا در ایام اربعین، مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به شکل رسمی مسئولیت ارائه خدمات داوطلبانه امدادی و پزشکی به زائران این مراسم معنوی و مردم آن منطقه را به جمعیت فارس واگذار کرد.

درویشی از استقرار یکصد کادر درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر فارس ویژه مراسم اربعین حسینی در شهر سامرا و در جوار مضجع شریف امامزاده سید محمد بن علی الهادی (ع) خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار جمعیت هلال احمر فارس همزمان با ایام اربعین، با برنامه ریزی گسترده و اختصاصی در سامرا حضور خواهد داشت و این حرکت در سال های آینده هم ادامه دارد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا