تاخیر پروازت با ما / ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین‌بار در ایران


تاخیر پروازت با ما / ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین‌بار در ایران

سامانه هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم پس از ارائه بسیاری از خدمات برای نخستین‌بار در ایران، هم‌اکنون سرویس «انتظار رایگان» را به مسافران و رانندگان خود عرضه می‌کند. نوشته تاخیر پروازت با ما / ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین‌بار در ایران اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

سامانه هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم پس از ارائه بسیاری از خدمات برای نخستین‌بار در ایران، هم‌اکنون سرویس «انتظار رایگان» را به مسافران و رانندگان خود عرضه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیستم رزرو سفر یکی از سرویس‌های ویژه اپلیکیشن ماکسیم است که در آن مسافر می‌تواند سفری را از قبل رزرو کند و پس از قبول درخواست سفر از سوی راننده، بدون نیاز به درخواست در لحظه انجام سفر، از رسیدن خودرو مطمئن باشد. این سرویس برای نخستین‌بار در ایران از سوی ماکسیم ارائه شده است و مسافران به کمک آن می‌توانند برای روز و ساعتی مشخص سفرهای خود را رزرو کنند و رانندگان نیز می‌توانند به کمک آن سفرهایی با برنامه‌ریزی قبلی داشته باشند.

یکی از موارد پرکاربرد سیستم رزرو ماکسیم، سفرهایی است که مسافران از مبدا فرودگاه یا ایستگاه قطار به مقصد خانه، محل کار یا هر جای دیگری درخواست می‌دهند. تیم آنالیز ماکسیم در گزارشی که پیش از این منتشر شد، با بررسی سفرهای انجام‌شده، بیشترین مبد سفرهای شهر تهران را از پایانه‌های مسافربری هوایی و ریلی اعلام کرده‌ است.

یکی از مشکلاتی که در این‌گونه سفرها برای مسافران و رانندگان محترم ماکسیم پیش آمده و بازخورد آن به دست تیم توسعه بازار ماکسیم رسیده، موضوع تاخیرهای هواپیما و قطار است. در این‌گونه موارد، مسافر از پیش ساعت رسیدن به مبدا را مشخص کرده و راننده نیز این درخواست رزروشده را قبول کرده است؛ اما به دلیل تاخیر در رسیدن به پایانه‌های مسافربری، مشکلاتی برای راننده و مسافر پیش می‌آید.

سامانه هوشمند خدمات حمل‌ونقل ماکسیم برای رفع این مشکل، سرویس جدیدی را با عنوان «انتظار رایگان» به مسافران و رانندگان خود ارائه می‌کند. در این سرویس، مسافر پس از انتخاب تعرفه رزرو سفر و مشخص کردن مبدا سفر، که شامل پایانه‌های مسافربری هوایی یا ریلی است، شماره سفر خود را مطابق شکل زیر در کادر مربوطه وارد می‌کند.

تاخیر پروازت با ما / ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین‌بار در ایران

تاخیر پروازت با ما / ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین‌بار در ایران

پس از تایید، شماره سفر در بخش خدمات تکمیلی درخواست خودرو فعال می‌شود و راننده قبل از قبول درخواست، از ساعت رسیدن شما به پایانه مسافربری باخبر می‌شود. در این شرایط اگر رسیدن شما به مبدا با تاخیر همراه باشد، این موضوع به اطلاع راننده می‌رسد. پس از آن راننده می‌تواند با آگاهی از ساعت جدید رسیدن شما به مبدا، درخواست سفر را نگه دارد یا آن را لغو کند.

پس از آن، ماکسیم به صورت خودکار درخواست شما را با توجه به ساعت جدید رسیدن به مبدا برای دیگر راننده‌ها می‌فرستد. این موضوع مشکل کسر امتیاز راننده‌ها را به دلیل لغو درخواست‌هایی ‌که با تاخیر همراه‌اند، برطرف کرده و از سوی دیگر مسافران را از درخواست دوباره خودرو بی‌نیاز می‌کند.

این سرویس جدید نه تنها برای کسانی که از اپلیکیشن ماکسیم استفاده می‌کنند، بلکه برای کسانی که از طریق سامانه ۱۶۱۱ سفر خود را ثبت می‌کنند نیز فعال است و تنها کافی است که مسافر هنگام درخواست خودرو، رزروی بودن سفر، شماره پرواز و ساعت رسیدن به مبدا را به اپراتور اعلام کند. از هنگام رسیدن پرواز به مقصد، ۵ دقیقه زمان انتظار رایگان برای مسافر اختصاص داده می‌شود و پس از ۵ دقیقه، به‌ازای هر دقیقه انتظار هزینه اضافه محاسبه می‌شود.

توجه کنید که این خدمات فقط برای سفرهای رزروی‌اند و در انواع دیگر درخواست‌ها فعال نیستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز