تست تصادف دردناک ریماک C-Two!


تست تصادف دردناک ریماک C-Two!

تست‌های تصادف یک ضرورت ناگوار در صنعت خودرو هستند. البته وقتی که یک خودروی تولید انبوه و اقتصادی در تست‌ها شرکت می‌کند میزان ناگواری کم خواهد بود اما وقتی که تست تصادف یک سوپرکار بسیار گران‌قیمت را ببینیم قطعاً حس خیلی خوبی نخواهیم داشت؛ و یکی از خودروسازانی که اخیراً این درد را تجربه کرده... The post تست تصادف دردناک ریماک C-Two! appeared...

تست‌های تصادف یک ضرورت ناگوار در صنعت خودرو هستند. البته وقتی که یک خودروی تولید انبوه و اقتصادی در تست‌ها شرکت می‌کند میزان ناگواری کم خواهد بود اما وقتی که تست تصادف یک سوپرکار بسیار گران‌قیمت را ببینیم قطعاً حس خیلی خوبی نخواهیم داشت؛ و یکی از خودروسازانی که اخیراً این درد را تجربه کرده ریماک اهل کرواسی است.

تست تصادف دردناک ریماک C-Two!
این شرکت که توسط میت ریماک تأسیس شده با هایپرکارهای تمام الکتریکی کانسپت وان و C-Two شناخته شده است. ریماک با این خودروها توجه شرکت‌های سطح بالایی همچون پورشه، آئودی و هیوندای را جذب کرده و حتی اخیراً پورشه میزان سهام خود در ریماک را افزایش هم داده است.

تست تصادف دردناک ریماک C-Two!
همانند تمامی خودروسازان دیگر، ریماک باید هایپرکار الکتریکی خود را در تست‌های تصادف شرکت دهد تا مجوز فروش و حضور خودروی خود در معابر عمومی را به دست آورد؛ اما همان‌گونه که می‌دانید ریماک تعداد محدودی از هایپرکار خود را خواهد ساخت.

تست تصادف دردناک ریماک C-Two!
این شرکت درحالی‌که تعداد 150 دستگاه از هایپرکار C-Two را خواهد ساخت اما حدود 30 دستگاه از آن‌ها را روانه‌ی تست‌ها کرده تا از ایمنی بالای آن‌ها اطمینان حاصل کند. با قیمت حدود 2 میلیون دلاری، خودروهایی با ارزش حدود 60 میلیون دلار قربانی ایمنی بالا شده‌اند.

تست تصادف دردناک ریماک C-Two!
همان‌گونه که مشاهده می‌کنید این خودروساز از تأسیسات تست تصادف متعلق به کانتیننتال AG که جزو بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان و لاستیک سازان جهان است برای تست شاسی و دیگر قطعات استفاده کرده است.


هنوز نام نهایی ریماک C-Two انتخاب نشده اما پیشرانه‌های الکتریکی این خودرو قدرت 1888 اسب بخاری تولید کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 1.85 ثانیه‌ای می‌شوند. ظاهراً هم با خودرویی امن طرف هستیم چراکه راننده با وجود چنین پرفورمنس دیوانه کننده‌ای باید از ایمنی خودرو در پشت فرمان خیال راحتی داشته باشد!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان