برنامه های دهه اول محرم کانون ولایت جیرفت با رویکرد راه اندازی هیئت کودکانه 


برنامه های دهه اول محرم کانون ولایت جیرفت با رویکرد راه اندازی هیئت کودکانه 

ایوب عبدی نسب، گفت: برنامه های عزاداری دهه اول محرم کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت با رویکرد راه اندازی هیئت کودکانه برگزار شد.

« ایوب عبدی نسب » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: برنامه های عزاداری دهه اول محرم کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت با رویکرد راه اندازی هیئت کودکانه و هر شب با حضور بیش از ۵۰ کودک برگزار شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول، افزود: هیئت کودکانه ایده ای برای جذب کودکان و نوجوانان به منظور بهره مندی از مراسم عزای حسینی است.
وی، بیان داشت: این کانون فرهنگی و هنری هرساله در ایام محرم هیئت کودکانه ای ویژه گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال راه اندازی می کند.
عبدی نسب، با اشاره به هدف از اجرای این برنامه، اظهار داشت: این برنامه با هدف حضور کودکان در مراسم عزاداری، ایجاد نظم در مسجد و نیز فراهم شدن زمینه رشد استعداد های کودکان اجرا شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول، اضافه کرد: روایت گری داستان های کربلا به شیوه کودکانه، نقاشی، رنگ آمیزی و پخش کلیپ و فیلم با موضوع محرم، نوحه خوانی و سینه زنی توسط کودکان از جمله برنامه های این هیئت کودکانه در دهه اول محرم بود.
وی، ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در دهه محرم، اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول با موضوع محرم در حسینیه، تکایا و مساجد سطح شهر جیرفت بود که با اقبال عمومی روبرو شد.
عبدی نسب، ابراز داشت: در دهه اول محرم با هماهنگی و دعوت از مشاور خانواده، کلاس های سبک زندگی حسینی با محوریت همسرداری و تربیت فرزند برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)