نشست هماهنگی هیئت امنای موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد برگزار شد


نشست هماهنگی هیئت امنای موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد برگزار شد

گروه اجتماعی ــ اولین نشست هماهنگی هیئت امنای موکب مردمی العباس‌(ع) خرم‌آباد، برگزار شد.

نشست هماهنگی هیئت امنای موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین نشست هماهنگی هیئت امنای موکب مردمی العباس(ع) خرم‌آباد، شامگاه یکشنبه، 24 شهریورماه، با حضور اعضای هیئت امنا برگزار شد.

در این نشست منصور احمدی از اعضای هیئت امنای موکب مردمی العباس(ع) خرم‌آباد، ضمن خیرمقدم به اعضای موکب، گفت: امسال پنجمین سال است که می‌خواهیم موکب‌العباس خرم‌آباد را برپا کنیم، با توجه به شرایط ویژه امسال در پیاده‌روی اربعین حسینی و برداشته شدن ویزای اربعین، این پیاده‌روی نسبت به سال گذشته گسترده‌تر، وسیع‌تر و با حضور پررنگ‌تر مردم برگزار خواهد شد که به تبع آن زائران مراجعه‌کننده به موکب، که تنها موکب در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی است، بیشتر از سال‌های قبل خواهد بود.

در ادامه نیز علی جهانی، مسئول هیئت امنای موکب مردمی العباس(ع) خرم‌آباد، با اشاره به برپایی موکب در مکان هر ساله خود جنب پلیس راه جنوب خرم‌آباد، بیان کرد: با توجه به ساخت مسجد در جوار مکان برپایی موکب، دیگر در رابطه جای خواب شب زائران اربعین حسینی با مشکل کمتری مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که برپایی موکب در سال گذشته با مشکلات و کمبودهایی مواجه بود که این نشست و نشست‌های بعدی هیئت امنا برای رفع این مشکلات است.

در ادامه نیز هر کدام از اعضای هیئت امنای موکب‌العباس(ع) خرم‌آباد به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین عکس از زن فوق جوان و زیبای کوروش یغمایی + بیوگرافی جذاب ترین خواننده راک