پنج مورد از عجیب‌ترین وسایلی که تاکنون اختراع شده


پنج مورد از عجیب‌ترین وسایلی که تاکنون اختراع شده

خرداد؛ پیشرفت تکنولوژی باعث شده وسایل عجیبی را در بازار ببینیم که شاید برخی از آنها برای عموم مردم کاربردی نباشند، اما داشتن‌شان هم خالی از فایده...

خرداد؛ پیشرفت تکنولوژی باعث شده وسایل عجیبی را در بازار ببینیم که شاید برخی از آنها برای عموم مردم کاربردی نباشند، اما داشتن‌شان هم خالی از فایده نیست. شانه تخم‌مرغ هوشمند، مسواک دوربین‌دار، چنگال هوشمند، قفل بستنی و تی‌شرت مخصوص خاراندن پشت نمونه‌هایی از این وسایل‌اند.


بسیاری از اشیایی که ما روزانه با آنها مواجه می‌شویم حاصل فکر مخترعانی است که گاهی با ایده‌های عجیب و بی‌فایده‌ وسایلی اختراع کرده‌اند. سایت اسپکت‌ایت با بررسی تمام ابزارهای عجیبی که تاکنون به بازار آمده‌ پنج مورد از عجیب‌ترین‌ها را ارائه کرده است:

1- شانه تخم‌مرغ هوشمند (Egg Minder)

پنج مورد از عجیب‌ترین وسایلی که تاکنون اختراع شده

شاید شما هم در راه خانه این سوال را از خود پرسیده‌اید: «تخم‌مرغ داریم یا باید بخرم؟» این شانه تخم‌مرغ که به تلفن همراه‌تان متصل می‌شود به شما کمک می‌کند تا بفهمید چند تخم‌مرغ در خانه دارید. همچنین تاریخ انقضای تخم‌مرغ‌ها را شناسایی می‌کند تا در صورت خراب شدن به شما اطلاع دهد. این تکنولوژی به نظر شما جالب است یا عجیب؟

2- مسواک دوربین‌دار (Onvi Prophix)

پنج مورد از عجیب‌ترین وسایلی که تاکنون اختراع شده

این مسواک کاری می‌کند که شما کاملاً از تمیزی دندان‌هایتان مطمئن شوید. هیچ چیز بهتر از ابزاری نیست که داخل دهان را نشان دهد. می‌توانید این مسواک را به تلفن همراه‌تان متصل کنید و به صورت مستقیم ویدئویی از داخل دهان خود روی گوشی تلفن همراه ببینید.

دوربین 10 مگاپیکسلی درون مسواک باعث می‌شود بهداشت دهان‌تان را بیشتر رعایت کنید و لبخندی زیبا داشته باشید.

3- چنگال هوشمند (Smart fork- HapiFork)

پنج مورد از عجیب‌ترین وسایلی که تاکنون اختراع شده

آیا شما از آن دسته‌ افرادی هستید که غذا را نجویده قورت می‌دهند؟ اگر این‌طور است، این چنگال کاری می‌کند که سرعت غذا خوردن‌تان را کم کنید. سوءهاضمه مشکلی است که بسیاری از مردم بر اثر سریع خوردن غذا با آن مواجه‌اند. پس شاید این چنگال ارزش یک‌ بار امتحان کردن را داشته باشد.

4- قفل بستنی (Ice Cream Lock)

پنج مورد از عجیب‌ترین وسایلی که تاکنون اختراع شده

اگر عاشق بستنی هستید و اطمینان ندارید که بعد از گذاشتن آن در فریزر اعضای خانواده‌تان بستنی شما را میل کنند، پس این ابزار کاملاً به درد شما می‌خورد. این محصول قفل رمزداری دارد که روی در بستنی می‌گذارید و فقط خود شما یا کسانی که تعیین کرده‌اید از رمز آن خبر دارند.

شما را نمی‌دانم ولی من ترجیح می‌دهم شخص دیگری این قفل را رمزگذاری کند.

5- تی‌شرت مخصوص خاراندن پشت (Back-scratch t-shirt)

پنج مورد از عجیب‌ترین وسایلی که تاکنون اختراع شده

حتماً برای شما هم پیش آمده که نقطه‌ای در کمرتان بخارد و دست‌تان به آن نرسد و از شخص دیگری بخواهید که پشت شما را بخاراند. شما با پوشیدن این تی‌شرت می‌توانید دقیقاً آن نقطه مورد نظر را مشخص کنید و به دوست‌تان بگویید. فایده این تی‌شرت آن است که می‌توانید خیلی سریع از شر این حس خلاص شوید و به آرامش برسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس