مذاکره در طول مبارزه باشد/ «آل سعود» نماد استکبار در منطقه


مذاکره در طول مبارزه باشد/ «آل سعود» نماد استکبار در منطقه

سردار نظری با بیان اینکه باید راه شهدا را که مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار است دنبال کنیم، گفت: مذاکره باید در طول مبارزه باشد نه به جای مبارزه.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی نظری» صبح امروز (25 شهریور) در یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای 2 در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: تمام اسناد و مدارکی که از شهدا باقی مانده است، نشان می دهد که آنان یک هدف داشتند و آن استقرار، استحکام، بالندگی و گسترش نظام مقدس اسلامی است و باید این هدف شهدا بسیار برجسته شود چرا که در این مسیر جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی با تاکید بر اینکه رضایت شهدا در این است که با دقت و عمیق به اهداف شهدا بپردازیم، گفت: باید اهداف شهدا در جامعه برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

نظری با اشاره به اینکه روزی شهید کاوه برای دفاع از نظام اسلامی به شهادت رسید، افزود: باید بر خود ببالیم و افتخار کنیم که امروز جغرافیای مرزی فیزیکی ما تبدیل به جغرافیای اعتقادی شده و این از برکت خون شهدا و سردار شهید کاوه است.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران تبدیل به امت اسلامی و انقلابی شده که این در نتیجه برکات خون شهدا بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی با بیان اینکه امروز در اوج اقتدار فرزندان امت از نظام اسلامی دفاع می کنند، عنوان کرد: به برکت خون شهدا نظام اسلامی حفظ شده و در اوج عزت و اقتدار است.

نظری با اشاره به اینکه اگر روزی فریاد انقلابی فرزندان ملت ایران اسلامی در چارچوب مرزهای کشور بلند بود اما امروز از جبهه حق و باطل بلند است، گفت: امروز افکار و خط شهدا و سردار شهید کاوه در محور مقاومت و حزب الله لبنان تکثیر یافته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز حسین و در مقابل یزیدیان زمان را می شناسیم، افزود: اکنون وسعت جغرافیای اعتقادی نظام اسلامی جهانی شده است و عزتمندی امت اسلامی را هر روز و لحظه به لحظه شاهد هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به زانو در آمده و اقتداری ندارد، گفت: ما باید دنیا، استکبار و کفر را آنگونه که هستند؛ مهرفی کنیم نه آنگونه که جلوه می کنند.

نظری با اشاره به اینکه نماد استکبار در منطقه آل سعود است، تاکید کرد: امروز قدرت نظامی امریکا توان عملی و اراده ای ندارد و همه این ها به برکت خون شهدا است.

به گفته وی نباید فکر کنیم امروز امریکا قدرت اقتصادی دارد و در موضع تحریم قرار گرفته است چرا که امریکا به شدت نیازمند دلارهای سعودی و سرمایه مسلمانان است و اگر شریان ارسال پول به امریکا توسط ایادی آنان قطع شود از لحاظ اقتصادی مزمهل می شود.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هدف اصلی شهدا یعنی نظام مقدس اسلامی باید برجسته شود، ادامه داد: اگر بنا است عزتمندانه و مقتدر باشیم تنها راه مبارزه و مقاومت است و راه دومی وجود ندارد.

نظری با بیان اینکه باید راه شهدا را که مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار است دنبال کنیم، افزود: مذاکره پاسخ نمی دهد و نمی تواند جایگزین مبارزه شود.

وی تاکید کرد: اگر اصالت را به مذاکره بدهیم مسیر ذلت را طی خواهیم کرد چرا که مذاکره باید در طول مبارزه باشد نه به جای مبارزه.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید در مقابل استکبار مبارزه اقتصادی در خور تولید، توزیع و مصرف داشته باشیم، گفت: باید اهتمام به تولید داشته باشیم و اخلال در توزیع نداشته باشیم اما مشکل برخی از ما مسئولین این است که می خواهیم دشمن را آنگونه که جلوه می کند ببینیم نه آنگونه که در واقعیت است.

نظری با بیان اینکه باید دشمن را همانگونه که هست بشناسیم و با شناخت توانایی های خود ظرفیت های داخلی را فعال کنیم، افزود: اگر بنا داریم شرمنده شهدا نباشیم و در مسیر آنان باشیم باید مبارزه کنیم و مبارزه تمام شدنی نیست.

وی در پایان بیان کرد: مبارزه محدود به کار نظامی نیست بلکه باید مبارزه را گسترش و جامعیت و امتداد بدهیم و متصل به راه شهدا کنیم.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی