52 شرکت حمل ونقل سرویس مدارس دانش آموزان اصفهانی را بر عهده دارند


52 شرکت حمل ونقل  سرویس مدارس دانش آموزان اصفهانی را بر عهده دارند

اصفهان - ایرنا - مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید 52 شرکت حمل و نقل به بیش از 70 هزار دانش آموز اصفهانی خدمت رسانی می‌کنند.

هادی منوچهری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۶۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شهر اصفهان را بانوان تشکیل می‌دهد و متوسط عمر ناوگان سرویس مدارس شهر اصفهان هشت سال است.

وی گفت: هر چند نرخ کرایه مصوب کارگروه ماده ۱۸ به شورای اسلامی شهر اصفهان ارسال شد ولی تاکنون به تصویب نرسیده و در حال طی فرآیند قانونی به‌منظور تصویب است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان گفت: کرایه مصوب پس از تصویب در شورای شهر و فرمانداری به اطلاع اولیا دانش آموزان خواهد رسید اما در عین حال افزایش ۲۰ درصدی برای نرخ کرایه تاکسی مدارس در سال تحصیلی پیش رو پیش بینی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سامانه ثبت نام سرویس مدارس شهر اصفهان، آغاز به کار کرده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰ درصد از اولیا دانش آموزان برای استفاده از سرویس، ثبت نام فرزندان خود را از طریق این سامانه انجام دهند.

منوچهری تاکید کرد: در سال جاری بر نحوه کار سرویس مدارس و استفاده از فرم‌های یکسان نظارت خواهد شد و سازمان تاکسیرانی، ماموران راهور و مدیران و رابطان یا بازرسان شرکت‌ها در طول سال تحصیلی کنترل و بازرسی ویژه‌ای درمدارس دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان افزود: مواردی از جمله تعداد سرنشین، مجوز تاکسیرانی، تابلو آرم و علائم و نیز لباس فرم مخصوص بررسی می‌شود.

در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بیش از ۹۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در پنج هزار و۳۰۰ آموزشگاه استان اصفهان به کلاس‌های درس می‌روند.

۶۰۲۲ / ۳۰۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403