آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید


آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید

بالیاژ مو از جمله تکنیک های جدید برای رنگ کردن و هایلایت مو ها است که در بین خانم ها و دختران جوان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، ضمن اینکه برای علاقمندان و طرفداران مد و زیبایی پیشنهاد جذابی است. اگر چه استفاده از این تکنیک برای مو های بلند و کوتاه قابل اجرا بوده اما کارایی آن بر روی موهای بلند بهتر می باشد. بالیاژ مو، معمولا با دست و بدون...

بالیاژ مو از جمله تکنیک های جدید برای رنگ کردن و هایلایت مو ها است که در بین خانم ها و دختران جوان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، ضمن اینکه برای علاقمندان و طرفداران مد و زیبایی پیشنهاد جذابی است. اگر چه استفاده از این تکنیک برای مو های بلند و کوتاه قابل اجرا بوده اما کارایی آن بر روی موهای بلند بهتر می باشد. بالیاژ مو، معمولا با دست و بدون استفاده از فویل انجام می شود و استفاده از آن برای افرادی که سفیدی مو دارند، بسیار مناسب است. در ادامه همراه ما باشید.

همه چیز درباره بالیاژ مو

بالیاژ یک کلمه فرانسوی و تکنیکی برای رنگ کردن موها می باشد که به معنای مش مو در هوای آزاد است، این روش با هایلایت مو یک تفاوت اساسی دارد و آن اینکه رنگ مو در قسمت ریشه دارای رنگ تیره ای است و در قسمت ساقه و نوک مو به روشن ترین رنگ خود می رسد و حدودا نصف یا یک سوم مو ها دارای رنگ روشن خواهد شد.

آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید

آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید
آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید

توجه داشته باشید که در این روش با گذشت زمان و نیز رشد موها، ریشه موها کمتر دستخوش تغییر می شود و همچنین می توان از هایلایت هایی طبیعی و زیبا با رنگ های روشن مانند شرابی و یا صورتی بهره برد.

آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید

بالیاژ مو یکی از روش های آزادانه رنگ مو است و موها به صورت دسته ای رنگ آمیزی می شوند، چرا که می توانید هر قسمتی از موهایتان را که دوست دارید به دلخواه رنگ کنید و نیز در انتخاب رنگ مو مورد علاقه خود نیز آزاد خواهید بود.

آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید

در این روش، رنگ مو از ریشه شروع نمی شود و در انتهای مو تنالیته رنگ به بیشترین مقدار روشنی خود می رسد؛ لایه های زیرین مو می توانند رنگ طبیعی خود را داشته باشند، اما برای سطح رویی مو حتما باید رنگ روشن استفاده کرد، از آنجا که در این روش از هایلایت های طبیعی و به رنگ های روشن شرابی و حتی صورتی استفاده می شود، بنابراین می توانید یک دسته از موها را به دلخواه انتخاب کرده و هایلایت مورد نظر را بر روی آن قسمت اجرا نمایید و بقیه موها را هم در همان حالت طبیعی خود حفظ کنید.

آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید

بالیاژ کردن موها یک روش کاملا دستی بوده که تنوع چندانی ندارد و آرایشگر با انجام تغییرات لازم بر روی موها، ترکیب زیبایی از رنگ ها بر روی مو ایجاد خواهد کرد.

آنچه باید درباره بالیاژ مو بدانید

در روش سنتی این تکنیک آرایشی، دسته ای از مو های رنگ کرده را در داخل یک فویل پیچیده و در معرض حرارت بالا قرار می دهند تا رنگ مو به خوبی تثبیت شده و نیز به رنگ روشن در آید. استفاده از بالیاژ مو نیز همانند بسیاری از انواع رنگ موهای معمولی و با فویل می تواند باعث خشکی مو شود، بنابراین برای حفاظت از مو هایتان لازم است از نرم کننده ها و شامپو های مناسب استفاده نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر