آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن


آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن

فال قهوه یکی از پرطرفدارترین انواع فال است. هر فردی با رعایت اصول و نکات گرفتن این فال و خواندن اشکال آن، می‌تواند آینده خود و اطرافیا‌نش را پیش بینی کند.

آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن

ستاره | سرویس سرگرمی - فال قهوه یکی از محبوب‌ترین انواع فال در سرتاسر دنیاست، به طوری‌که اغلب ما تجربه گرفتن این فال را داریم. جالب است بدانید که خودتان نیز می‌توانید فال بگیرید و از آینده با خبر شوید. اگر می‌پرسید چگونه؟ با ما همراه باشید. در این مطلب به نحوه گرفتن فال با قهوه می‌پردازیم و تمام جوانب این فال از نوع قهوه تا خواندن اشکال را شرح می‌دهیم.

در این مطلب می‌خوانید:

شیوه دم کردن قهوه برای گرفتن فال روش گرفتن فال قهوه گرفتن فال به نیت شخص دیگر تعبیر و تفسیر اشکال موجود در فال

شیوه دم کردن قهوه برای گرفتن فال

برای گرفتن فال قهوه باید از قهوه ترک استفاده کنید، دیگر انواع قهوه برای این منظور مناسب نیستند. در صورتی که می‌توانید قهوه را تلخ بنوشید، آن را بدون شکر میل کنید. در غیر این‌صورت پس از آنکه قهوه را دم کردید و آن را در فنجان ریختید، با اندکی شکر، قهوه را شیرین کنید.

نکته: به هیچ وجه از شکر زیاد یا شیر برای تهیه قهوه به منظور گرفتن فال استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه قهوه ترک؛ اندازه گیری مواد و روش درست کردن

حتما از فنجان‌های قهوه‌خوری استفاده کنید. توجه داشته باشید که داخل این فنجان‌ها باید سفید باشد تا پس از گرفتن فال بتوان اشکال درون فنجان را به راحتی مشاهده کرد. اگر فنجانی که داخل آن سفید باشد در دسترس ندارید، از رنگ‌های روشن استفاده کنید، رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای و مشکی باعث می‌شوند که اشکال موجود در فال دیده نشوند یا متفاوت از آنچه هستند به چشم بیایند.

وقتی قهوه ترک حاضر شد، آن را در فنجان بریزید و صبر کنید تا قهوه ته نشین شود. سپس از یک سمت فنجان شروع به نوشیدن کنید. در این زمان خیلی فنجان را تکان ندهید تا قهوه ته نشین شده بهم نریزد. در نهایت باید مقدار بسیار اندکی از قهوه به همراه آنچه ته نشین شده، باقی بماند. اکنون وقت گرفتن فال است.

آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن

روش گرفتن فال قهوه

برای گرفتن فال قهوه به روشی که گفته شد، قهوه را دم کرده و آن را میل کنید. نعلبکی را روی فنجان قرار دهید و با هر دو دست آن را بگیرید. فنجان را سمت قلب خود گرفته و نیت کنید. خیلی سریع فنجان را به سمت خودتان برگردانید و سپس آن را روی زمین بگذارید.

یک دستمال کاغذی یا دستمال پارچه‌ای سفید روی یک سینی پهن کنید و فنجان را به همان صورت برعکس روی دستمال قرار دهید و نعلبکی را نیز به صورت اریب روی فنجان قرار دهید. به طوری‌که انتهای آن روی دستمال باشد. حال کمی شکیبا باشید تا اشکال نقش ببندند. برای این منظور ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس فنجان را برگردانید و اشکال درون آن را ببینید.

آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن

شیوه گرفتن فال به نیت شخص دیگر

اگر قصد دارید برای فرد دیگری فال بگیرید که از شما دور است، باید قهوه را به نیت او بنوشید. برای این منظور قهوه را همانطور که گفته شد، بخورید، اما پیش از شروع به نوشیدن قهوه باید بگویید به نیت ... (نام شخص) زاده ... (نام مادر شخص). سپس فنجان را بلند کنید و آن را به طرف خود بگیرید. سپس قهوه را بنوشید و مانند قبل عمل کنید. زمانی که نعلبکی را روی فنجان قرار دادید و خواستید آن را برگردانید، باید فنجان را به سمت بیرون بچرخانید، زیرا به نیت شخص دیگری فال گرفته‌اید. ماننده قبل صبر کنید تا اشکال نقش ببندد.

تعبیر و تفسیر اشکال موجود در فال قهوه

برای آنکه بتوانید به خوبی اشکال درون فنجان را ببینید، ابتدا ذهن را از هرگونه تصویر سازی و افکار دیگر خالی کنید تا بتوانید اشکال حقیقی را ببینید. فنجان را روبه‌روی خود بگیرد به صورتی که دسته فنجان به سوی سقف باشد و به آرامی در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. نقش‌ها هرچه به سمت لبه لیوان نزدیک باشد، در آینده نزدیکتری اتفاق خواهند افتاد. پس از آنکه نقش‌ها را خواندید، می‌توانید نیت کنید. نیت کنید و انگشت اشاره دست چپ خود را ته فنجان بزنید، نقش حاصل جواب سوال شما خواهد بود.

نقش‌های موجود در بالای فنجان از اتفاقات آینده خبر می‌دهد. نقش‌‌های موجود در میانه لیوان زمان حال و اشکالی که در انتهای فنجان می‌بینید، زمان گذشته را نشان می‌دهند. البته زمان حال تنها به معنای دقیقا امروز نیست، بلکه منظور آینده‌ای نزدیک پیرامون زمان حال است. انتهای فنجان که مربوط به گذشته می‌شود، عمدتا در مورد خانه، خانواده و روابط شماست. علاوه براین‌که اشکال در کدام قسمت لیوان ظاهر شده‌اند، اندازه نمادها نیز اهمیت دارد. هرچه نماد بزرگتر و واضح‌تر باشد، اهمیت آن بیشتر است و با احتمال بیشتری رخ خواهد داد.

آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن

هر کدام از این سه بخش به دو قسمت رویدادهای مثبت و منفی تقسیم می‌شوند. این تقسیم بندی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن

بخش بالایی فنجان که از آینده خبر می‌دهد نیز به دو قسمت آینده نزدیک و آینده دور تقسیم می‌شود، این تقسیم بندی را باید مانند تصویر زیر انجام دهید.

آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن

تقسیم بندی فنجان قهوه به شیوه دیگری نیز انجام می‌شود. در این روش فنجان به پنج ناحیه تقسیم می‌گردد، در تصویر زیر این بخش بندی را مشاهده می‌کنید.

آموزش گرفتن فال قهوه و چگونگی خواندن اشکال موجود در آن

شرح هر یک از این بخش‌های به صورت زیر است:

۱. ناحیه یک زمان حال را نشان می‌دهد.
۲. در بخش دو اتفاقات آینده را می‌توانید مشاهده کنید.
۳. در بخش سوم رویدادهای مربوط به زندگی عاطفی فرد نقش می‌بندد.
۴. در قسمت چهارم اتفاقاتی که جنبه مالی دارند را می‌توان مشاهده کرد.
۵. در بخش پنجم رویدادهای مربوط به خانه و خانواده نقش می‌بندند.
هر شکلی را می‌توان در فنجان قهوه مشاهده کرد، به طور کلی حدود ۷۰۰ نقش مختلف وجود دارد که امکان دارد در فال شما نقش ببندند. از متداول‌ترین این نقوش می‌توان اشاره کرد به:
چشم سگ اعداد درخت ماهی قلب گرگ فیل موش اسب طاووس خرگوش دلفین خرس گوزن

پس از فنجان، نوبت به نعلبکی می‌رسد. در نعلبکی معمولا عدد یا واژه‌ای مانند نان یا اسم یک ماه سال نقش می‌بندد که در ارتباط با نیت شما است. روی دستمالی که زیر فنجان و نعلبکی قرار داده بودید نیز معمولا یک واژه یا حروف یک واژه نقش می‌بندد.

جمع بندی

لازم به ذکر است، فال تنها در مورد آینده هشدار یا بشارت می‌دهد. به بیان دیگر اینکه اتفاقا حتما رخ دهند یا خیر، به انتخاب و تصمیمات شما بستگی دارد، برای مثال اگر در فال بشارت به دست آوردن مالی را مشاهده کردید، به این معنی است که شما در مسیر به دست آوردن آن قرار خواهید گرفت و این خودتان هستید که با انتخابی که می‌کنید می‌توانید آن را به دست آورده یا از دست بدهید. اگر به فال گرفتن علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب فال حافظ به همراه تعبیر، معنی و شاهد فال را از دست ندهید. نظر شما در مورد فال قهوه چیست؟ چه تجربه‌ای در رابطه با این فال دارید؟ آیا پاسخ‌های خود را در فال قهوه یافتید؟ فراموش نکنید که سوالات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ستاره به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403