بدهی واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود


بدهی واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود

ارومیه- ایرنا- رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: بدهی واحدهای تولیدی به بانک‌ها و اختلافات آنها نیاز به کار کارشناسی و محاسبات خاصی بوده که رسیدگی به این امر در جلسات اقتصاد مقاومتی مورد پیگیری است.

علی اکبر گروسی روز دوشنبه در دوازدهمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی افزود: ۳۲ پرونده در جلسات این ستاد مورد رسیدگی قرار گرفته و ۴۲ مصوبه داشته است.
وی تاکید کرد: به نتیجه رسیدن این مصوبات در اولویت دستگاه قضایی است.
وی بیان کرد: دبیرخانه این ستاد تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا تمامی مصوبات پیگیری و اجرایی شود و از تمامی ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره‌برداری شود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان نقش سازنده‌ای را در این راستا دارند.
گروسی گفت: با راه‌اندازی این ستاد در دادگستری‌های سراسر کشور نتایج بسیار مؤثری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با نظارت دستگاه قضائی حاصل خواهد شد.
مسائل و مشکلات شرکت صنعت ذوب آهن ارومیه با بانک انصار، شرکت قزل بالیخ مهشاد با بانک کشاورزی و بانک ملت شعبه محمدیار، شرکت تعاونی شکلات سازی صدرا با بانک صادرات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که در روزهای آینده اقدامات عملی توسط طرفین اجرا و واحدهای تولیدی کار و فعالیت اقتصادی خود را ادامه دهند.
۹۹۱۸‪/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی