اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش


اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش بازیگران سریال ستایش 3 در فصل سوم با تغییراتی همراه بوده و بازیگران جدیدی با این تیم همراه شدند. فصل سوم این سریال بعد از سال ها و اتمام فصل اول و دوم در شهریور 98 از شبکه سه شروع به پخش شده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش ۳ به همراه نقش

بازیگران سریال ستایش ۳ در فصل سوم با تغییراتی همراه بوده و بازیگران جدیدی با این تیم همراه شدند.

فصل سوم این سریال بعد از سال ها و اتمام فصل اول و دوم در شهریور ۹۸ از شبکه سه شروع به پخش شده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

خلاصه فصل دوم ستایش

فصل دوم این مجموعه در جایی بـه اتمام رسید کـه حشمت فردوس تمام سرمایه اش را از دست داد. پسر بزرگ او با همکاری همسر سوم اش، اموال او رابه نام خود و همسرش در آورد.

داستان سریال از دهه شصت روایت می کند و درباره دختری از طبقه متوسط و پسری از طبقه مرفه و پسر حاجی بازاری

بـه دنبال فرار برادر کوچک‌ترش، محمد «مهدی سلوکی» از خدمت سربازی، بـه دوست برادرش طاهر «با بازی مهدی پاکدل» پناه می برد و می‌کوشد برادرش را از مرز خارج کند؛ هرچند در این مسیر این برادر کشته می شود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

در این بین علاقه و محبتی بین ستایش (نرگس محمدی)و (مهدی پاکدل) طاهر ایجاد شده، دو تصمیم میگیرند زندگی مشترکی را آغاز کنند. تشکیل این زندگی البته مورد قبول خانواده‌ها نیست و پدر و مادر هر دوی‌شان و بویژه حشمت فردوس (داریوش ارجمند) پدر طاهر نسبت بـه این ازدواج مخالفت کرده و حتی آشکارا سنگ‌اندازی میکنند. اما ستایش و طاهر هرطور کـه هست بالاخره با هم ازدواج میکنند.

زندگی این دو در اثر حسادت زن برادرش انیس ( سیما تیرانداز) خراب میشود و طاهر بـه نگه‌داری و حمل مواد مخدر محکوم شده و هنگامیکه از دست مأموران در حال فرار است، بر اثر تصادف با اتومبیل بـه کما رفته و بعد فوت میکند.

حالا ستایش مانده و دو فرزند کوچک و مشکلاتی کـه هنوز ادامه دارند.

در ادامه حدیث میرامینی انصراف داده و لاله مرزبان بـه جای او بازی می کند و رامسین کبریتی بازیگری کـه به شبکه جم پیوست نیز دیگر غایب این سریال اسـت.

 

دانلود  آهنگ میانی سریال ستایش 3 خواننده شهاب مظفری 

 

اسامی بازیگران سریال ستایش ۳ به همراه نقش

نقش های جدیدی به این سریال اضافه شده و دو بازیگر تازه فصل سوم یعنی مهتاج نجومی (در نقش خانم مظفری) و شهرام پوراسد (در نقش مهدی مظفری) ایفای نقش میکند. این دو شخصیت کـه مادر و پسر هستند، همسایه ستایش محسوب میشوند و ستایش راکه در خیابان غش کرده و از حال رفته اسـت تا بیمارستان همراهی کرده و نگران او هستند.

مریم خدارحمی «آهو» از دیگر بازیگران جدیدی هستند کـه در فصل جدید ستایش نقش‌آفرینی میکنند. فصلی کـه بنظر میرسد نقطه پایان ماجراهای ستایش باشد و داستان این شخصیت رابه ایستگاه آخر برساند.

شهرام پوراسد سال‌هاست کـه در عالم بازیگری فعالیت دارد؛ با این حال فعالیت‌های او بـه لحاظ عنوانی چندان متعدد نیستند و بنظر می رسد کـه این بازیگر تصمیم گرفته فعالیت‌هایی معدود اما قابل قبول در کارنامه‌اش داشته باشد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

بیوگرافی بازیگران سریال ستایش ۳

در ادامه خلاصه ای از بیوگرافی بازیگران اصلی این سریال را مشاهده کنید و عکس هایی از پشت سریال فصل سوم این مجموعه پر مخاطب را مشاهده کنید

داریوش ارجمند (حشمت فردوس) در سریال ستایش ۳

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۲۳ در تهران متولد شد.

اصالت او بـه گفته خودش بـه شهر بیرجند در خراسان جنوبی بازمیگردد. وی تحصیلات دانشگاهی خودرا در دانشگاه فردوسی مشهد در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی سپری نمود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

نرگس محمدی (ستایش ) در سریال ستایش ۳

نرگس محمدی در نهم فروردین‌ماه بدنیا آمد هم زمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس‌های بازیگری «کارنامه» هم شرکت میکرد و از آنجا بود کـه برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد، و در فیلم‌هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی‌های ۲ بازی کرد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

گریم نرگس محمدی در فصل سوم ستایش

درباره گریم رگس محمدی انتقاداتی شد که تهیه کننده در پاسخی این گونه گفت که ستایش یه آرامش رسیده است.

مهدی سلوکی (محمد) در بازیگر سریال ستایش

مهدی سلوکی ۱۴ خرداد ماه ۱۳۶۱ در اصفهان متولد شد. او با برنامه ی تلویزیونی نیم رخ وارد تلویزیون شد و با سریال نرگس بـه شهرت رسید. در هنرستان رشته ی گرافیک را برگزید ودر همین مقطع بود کـه جذب کار تلویزیونی شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

لاله مرزبان (نازگل ) در سریال ستایش ۳

لاله مرزبان متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر اسـت، فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حسابداری میباشد و از نوجوانی وارد بازیگری شده اسـت. از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس بـه صورت حرفه‌ای بـه تئاتر مشغول بوده اسـت.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

امیر محمد زند (محسن) در سریال ستایش ۳

امیرمحمد زند متولد ۱ مهر ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر اسـت و او با حضورش در سریال «هزاران چشم» پا بـه عرصه تصویر گذاشت. امیرمحمد زند فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه لاسپیرز ایتالیا اسـت.

بیوگرافی سیما تیرانداز (انیس) در فصل سوم ستایش

سیما تیرانداز متولد ۹ شهریور ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر اسـت. فارغ‌التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر اسـت

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

فریبا نادری (پری سیما) در سریال فصل سوم ستایش

متولد سال ۱۳۶۳ و زاده تهران است که در نقش برادرزاده انیس صفایی در مجموعه ستایش ۳ ایفای نقش کرده است. بازیگر نقش پری سیما همسر دوم صابر فردوس شد و با نقشه توانست تمام مال و اموال پدر شوهرش را صاحب می شود و فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما صفایی در سریال ستایش ۳ نقش پر رنگی دارد و حالا صاحب کلی مال شده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

شهرام پوراسد (مهدی مظفری) در فصل سوم ستایش

شهرام پوراسد هستم و از سال ۷۱ وارد عرصه بازیگری در تلویزیون شده‌ام. البته قبل ازآن هم در تئاتر فعالیت میکردم. مدتی بود کـه از تلویزیون دور بودم، تا اینکه پیش از شروع سال ۹۷ آقای سلطانی با مـن تماس گرفتند ودر خصوص فیلمنامه ستایش ۳ با هم صحبت کردیم. البته در آن زمان امکان بازی کردن نداشتم و گویا سراغ بازیگر دیگری هم رفتند.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

یاسر حق شناس بازیگر نقش صابر فردوس در سریال ستایش ۳

یاسر حق شناس بازیگر نقش صابر (پسر بزرگ حشمت فردوس) در فصل سوم سریال ستایش است که وی در این مجموعه تلویزیونی جایگزین رامسین کبریتی شده است. یاسر حق شناس بازیگر نقش صابر در سریال ستایش ۳ یکی از هنرمندان جدید الورود به عرصه تلویزیون ایران که با ایفای نقش صابر فردوس در مجموعه ستایش ۳ از قاب تلویزیون دیده خواهد شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

اکرم محمدی در نقش خانم بزرگ در ستایش ۳

وی در این قسمت در نقش خانم بزرگ ایفای نقش کرده است

حواشی ستایش ۳

در برخی سکانس ها سوتی و حواشی به چشم میخورد از دید بینندگان تیز بین دور نمانده و در قسمتی از سریال «ستایش ۳» حشمت فردوس در خیابان سوار یک خودرو می‌شود که در نماهای داخلی و خارجی خودرو عوض می‌شود.

بازیگر نقش حمید و پری سیما در ستایش ۳

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

همسر واقعی بازیگر نقش مهدی در ستایش۳

شهرام پوراسد درباره بازی این سریال گفته: معتقدم که فیلم‌نامه ستایش هر دوی این ویژگی‌ها را با هم دارد و نویسنده با توجه به سبقه و تخصصی که دارد خیلی خوب هم داستان را پرداخت کرده هم شخصیت‌ها را خوب پرورانده‌اند و ستایش بر اساس آمار پر بیننده‌ترین سریال سیما است.

عکس همسر شهرام پوراسد بازیگر کاراکتر مهدی در ستایش ۳

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستایش 3 به همراه نقش

بعد از سالها با ستایش به تلویزیون برگشتم

به قول یکی از دوستانم من جوان‌ترین جوان اول، جوان باقی مانده سینمای ایران از نسل دهه ۷۰ سینمای ایران هستم.
متاسفانه جوان گرایی ایجاد شده در عوامل تولید سینما، چندان خوب نیست و شاید به خاطر مشکلات مالی گروه‌های تولیدکار‌های سینمایی سعی می‌کنند از عوامل جوان و بی تجربه و ارزان استفاده کنند.
این نسل عوامل هم دوره خود را نمیشناسند چه رسد به بازیگران قدیمی‌تر و با تجربه‌تر، چه رسد به پیش کسوتان این رشته که احترام و حرمتشان بر همه ما واجب است و اگر زحمات آنان نبود ما هم نبودیم و نسل بعد ما هم نبودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلسه شورای عالی کار با وزرای کار و صمت ادامه دارد