کانتر خیریه جذب حامی در ایستگاه‌های مترو تهران برپا شد


کانتر خیریه جذب حامی در ایستگاه‌های مترو تهران برپا شد

تهران- ایرنا- کانتر جذب حامی به منظور جذب حامی برای کودکان و زنان بی سرپرست در ایستگاه‌های مترو تهران برپا شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، معاونت فرهنگی و اجتماعی این شرکت با هدف تقویت حس انسان دوستی در حوزه حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست و با همکاری مؤسسه نیکوکاران شریف اقدام به برپایی کانتر جذب حامی کرده است.
در این برنامه اجتماعی که در ایستگاه‌های تهران (صادقیه)، تئاتر شهر، شهید بهشتی، قلهک و میدان شهدا برگزار شده، مسافران مترو می توانند از ۲۳ تا ۲۷ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به پیشخوان‌های جذب حامی مراجعه کنند.
همچنین به مناسبت ایام ماه محرم و با همکاری موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی نمایشگاه عکسی با عنوان «ملودی قدم‌ها» با موضوع جهانی پیاده روی اربعین حسینی با هدف آشنایی بیشتر مسافران با این حرکت عظیم مردمی از ۲۴ تا ۲۶ شهریور در ایستگاه تجریش در معرض نگاه مسافران قرار می گیرد.
در برنامه ای دیگر معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو به مناسبت ماه محرم در نظر دارد با همکاری هیات خدام الحسین(ع) موکبی با همین عنوان در ایستگاه امام خمینی (ره) برپا کند.

این برنامه بصورت نمایشگاه عکس سوگواره حسینی و نمایشگاه محیطی جهت بازدید و همچنین پذیرایی از مسافران برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف آشنایی بیشتر مسافران با فرهنگ شهادت و عاشورا از روز سه شنبه ۲۶ شهریور به مدت یک هفته در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) پذیرای مسافران خواهد بود.
همچنین کارگاه طراحی پوستر محاق نیز با هدف ترویج فرهنگ حیا و عفاف از طریق طراحی پوستر و اکران؛ در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این کارگاه در خصوص چگونگی استفاده از نمادها و طرح‌های هنری و گرافیکی برای ترویج فرهنگ حیا و عفاف بحث و تبادل نظر شد.
این کارگاه یک روزه با حضور جمعی از هنرمندان و طراحان گرافیست مسعود پورزارعی، عباس شریف، مسعود علیزاده، ثریا شریعت، مهسا کیانی و سحر سرزعیم برپا شد.

تهرام/۷۲۴۳//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد