دانشجویان علوم انتظامی در حرم امام راحل عزاداری کردند


دانشجویان علوم انتظامی در حرم امام راحل عزاداری کردند

شهرری- ایرنا- فرماندهان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی به مناسبت هفتمین روز ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) در حرم مطهر امام خمینی(ره) عزاداری کردند.

به گزارش ایرنا، این مراسم که با حضور دانشجویان دانشگاه انتظامی و هزاران نفر از مردم عزادار دوشنبه‌شب در حرم مطهر برگزار شد؛ مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به اجرای مرثیه‌ سرایی و عزاداری پرداختند و دانشجویان عزادار همنوا با مداحان شعارهایی از جمله "لبیک یا حسین"سر داده و به سوگواری و سینه‌زنی پرداختند.

حجت الاسلام میثم درگاهی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهارداشت: حرکت امام‌خمینی(ره) تشابه حرکت حسینی و تمامی شعارها و افکارش برگرفته از اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: این مکتب مملو از حقایق تولیدی است و انسان‌ها را از این زمین و تعلقاتش به بالا می‌برد و به سرمنزل مقصود می‌رساند.

درگاهی ادامه داد: امام حسین(ع) وقتی که اسلام را در خطر دید به حرکت درآمد و از دین و دنیای اسلام دفاع کرد، همان کاری که امام راحل انجام دادند.

وی تصریح کرد: امام حسین(ع) برای احیای دین قیام کرد و با شعار ایستادگی تا پای جان در مقابل کفار ایستاد و این دین با وجود نازنین امام خمینی(ع) تکمیل شد.

این استاد حوزه ادامه داد: وقتی کاپیتالیسون تصویب شد و حقیقت و عزت مسلمانان زیر سوال رفت، امام خمینی(ره) نیز قیام کرد و اجازه نفوذ کفار برای خدشه به اسلام را نداد و هم اکنون ما باید از این دین و آرمان‌ها دفاع کنیم.

وی بیان کرد: امامان خون دادند تا مردم زمانه از جهل بیدار شوند و در دفاع از اسلام پیشقدم شوند.

درگاهی اضافه کرد: بیداری مردم ما از حرکت امام خمینی(ع) همچنان ادامه دارد و به بخش‌های عظیمی از جهان رسوخ کرده است و ما باید ادامه دهنده این راه باشیم.

۷۲۴۷/۶۰۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان