گوشی های منعطف سامسونگ جایگزین گوشی های سری گلکسی نوت می‌شوند


گوشی های منعطف سامسونگ جایگزین گوشی های سری گلکسی نوت می‌شوند

ایوان بلس می‌گوید که گوشی های منعطف سامسونگ جایگزین گوشی های سری گلکسی نوت خواهند شد. این تصمیم با عرضه‌ی یک مدل گلکسی اس با پشتیبانی از قلم هوشمند همراه خواهد شد. سامسونگ از نظر فناوری موبایل٬ یکی از تاثیرگذارترین برندها در جهان است. گوشی‌های این شرکت پس از سال‌ها همچنان بیشترین فروش را دارد... نوشته گوشی های منعطف سامسونگ جایگزین گوشی های سری...

ایوان بلس می‌گوید که گوشی های منعطف سامسونگ جایگزین گوشی های سری گلکسی نوت خواهند شد. این تصمیم با عرضه‌ی یک مدل گلکسی اس با پشتیبانی از قلم هوشمند همراه خواهد شد.

سامسونگ از نظر فناوری موبایل٬ یکی از تاثیرگذارترین برندها در جهان است. گوشی‌های این شرکت پس از سال‌ها همچنان بیشترین فروش را دارد و بعید هم به نظر می‌رسد تا سالیان بعد تغییری در این رویه صورت بگیرد. به گفته‌ی ایوان باس٬ افشاگر مطرح حوزه‌ی فناوری٬ گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 که چند هفته پیش معرفی شدند٬ می‌توانند آخرین نسل از گوشی‌های سری نوت باشند.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

این افشاگر که با نام کاربری evleaks@ در توییتر فعالیت می‌کند٬ به طور پیوسته از اطلاعات داخلی شرکت‌ها باخبر است و همواره از آن به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای افشاگری‌ها یاد می‌شود. چند روز پیش او یک بمب خبری را منتشر کرد که نادیده گرفته شد٬ اما سایت Sammobile به بررسی آن پرداخته است.

بلس در چندین توییت درباره آنچه از یک منبع موثق داخلی در شرکت سامسونگ شنیده٬ توضیحاتی را ارائه کرده است. همانطور که در تصاویر زیر می‌بینیم٬ سامسونگ در نظر داد توزیع تلفن‌های همراه بالارده‌ی خود را دستخوش تغییراتی کند. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد گوشی‌های سری گلکسی نوت را از بازار حذف کند؛ زیرا ممکن است این شرکت یک پرچمدار از سری اس را با پشتیبانی از قلم اس پن عرضه کرده و در نتیجه سری Note و S را با یکدیگر ادغام کند.

تعداد گوشی های منعطف سامسونگ افزایش پیدا می‌کند

اما دلیل این تصمیم چیست؟ تنها دلیلی که می‌توانیم به آن فکر کنیم٬ این است که گوشی های منعطف سامسونگ در حال کسب محبوبیت زیادی نزد مشتریان هستند. در حال حاضر تنها محصول منعطف این شرکت٬ گلکسی فولد نام دارد که سرانجام در حال ورود به بازار قرار گرفته است. و ما می‌دانیم که سامسونگ مشغول توسعه‌ی یک گوشی منعطف متفاوت دیگر نیز هست. اگر این شایعات به واقعیت تبدیل شود٬ غول کره‌ای می‌تواند در نیمه‌ی دوم سال جاری از یک گوشی منعطف دیگر پرده برداری کند.

به هر حال این تصمیم ممکن است با عرضه‌ی گلکسی اس 11 مطابقت نداشته باشد. اما اگر این کار انجام شود٬ ما می‌توانیم شاهد عرضه‌ی نخستین گوشی گلکسی اس مجهز به قلم هوشمند S Pen سامسونگ باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ جشنواره دریاچه ارومیه‎