دروازه بان سرخپوشان قراردادش را با دستمزدی هنگفت تمدید کرد


داوید دخیا در پی تمدید قراردادش با منچستریونایتد، به پردرآمدترین دروازه بان جهان تبدیل شده است. نوشته دروازه بان سرخپوشان قراردادش را با دستمزدی هنگفت تمدید کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دروازه بان سرخپوشان قراردادش را با دستمزدی هنگفت تمدید کرد

داوید دخیا قراردادی جدید با شیاطین سرخ امضا کرد
نویسنده : خبرگزاری تخصصی فوتبال ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۵
دروازه بان سرخپوشان قراردادش را با دستمزدی هنگفت تمدید کرد

داوید دخیا در پی تمدید قراردادش با منچستریونایتد، به پردرآمدترین دروازه بان جهان تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی و ۲۸ ساله منچستریونایتد قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرد که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار خواهد داشت. در این قرارداد جدید بندی وجود دارد که به باشگاه منچستریونایتد اجازه خواهد داد پس از پایان سال ۲۰۲۳، یک سال دیگر نیز بتواند قرار دخیا را تمدید کند. دخیا در پی این تمدید قرارداد، حقوقی معادل ۳۵۰ الی ۳۷۰ هزارپوند در هفته دریافت خواهد کرد که این رقم بیشترین دستمزد در میان دروازه بان های دنیا است.

دخیا که در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوسته بود، طی دوران حضورش در جمع شیاطین سرخ موفق به فتح لیگ برتر، لیگ کاپ، جام حذفی و لیگ اروپا شده است. او پس از عقد قرارداد جدیدش اظهار داشت:

هشت سال حضور در منچستریونایتد و تداوم آن با امضای این قرارداد، برایم یک افتخار است. زمانی که به منچستریونایتد ملحق شدم، هرگز تصور نمی کردم بیش از ۳۵۰ بازی برای این باشگاه انجام دهم. حالا که تکلیف آینده ام مشخص شده، می خواهم به باشگاه در راه کسب جام و دستاوردهای ممکن کمک کنم. پاسخ اعتماد هواداران منچستر را که در روزهای خوب و بد کنارم بوده اند، خواهم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403