درخشش کاراته‌کاران مهابادی در مسابقات چهارجانبه کردستان


درخشش کاراته‌کاران مهابادی در مسابقات چهارجانبه کردستان

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: کاراته‌کاران این شهرستان در مسابقات چهارجانبه کردستان که به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد موفق به کسب 14 مدال رنگارنگ شدند.

قرنی مصطفی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات چندجانبه کاراته آزاد با حضور ۱۵۰ کاراته‌کا از باشگاه‌های سقز، بانه، مهاباد و بوکان با در سالن شهید آبدرم سقز برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم باشگاه «شیرزاد» به عنوان نماینده مهاباد در این رقابت‌ها حضور داشت، ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم کاراته این شهرستان ۶ مدال طلا، پنچ مدال نقره و سه مدال برنز کسب کردند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات زانیار احمدی، کمال آهمند، حسین امینی، ناصر محمودیان و سعید محمدامین‌زاده نیز به عنوان داور از مهاباد حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: تیم کاراته این شهرستان نیز با مربیگری و سرپرستی شیهان «رحمان احمدزاده» در قالب یک تیم ۱۹ نفره در این مسابقات حضور پیدا کرده بود.

رشته کاراته در مهاباد یکی از رشته‌های رزمی پرطرفدار محسوب می‌شود و هر ساله نمایندگانی از این شهرستان در تیم ملی کاراته حضور دارند.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار است که در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته